"Zaprvé není pravda, že se Večerníček přesouvá na ČT2 kvůli Událostem na ČT1, aby před nimi byl zařazen masovější pořad, který by jim dal lepší rozjezdovou rychlost, tedy přilákal víc diváků. Pokud ČT přesouvá Večerníčka na ČT2, nechce snížit jeho sledovanost. Očekáváme naopak, že si jej na ČT2 najde mnohem víc diváků," píše Fridrich do svého blogu na serveru Aktuálně.cz.
Důvodem Večerníčkova přesunu je podle Fridricha zastaralá programová dramaturgie a odliv nejmenších diváků od dětského vysílání ČT. "Zatímco v roce 2005 sledovalo Večerníčka téměř 60% dětí ve věku 4 až 14 let, letos tomu bylo už méně než 25%. Klesla rovněž sledovanost diváků starších 15 let: z 19 procent na 14. Když jsme analyzovali příčiny tohoto odlivu dětských diváků, podívali jsme se rovněž na odpolední dětské pásmo. A i tady jsme zaznamenali nižší zájem diváka než v minulosti. Zatímco před šesti lety sledovalo odpolední hodinové dětské vysílání téměř 45% diváků ve věku 4 až 14 let, letos to bylo necelých 30%."

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: par