Hlas od Zemanovců: Reklama na důchodovou reformu je klamavá

28.05.2013 18:01 | Zprávy

Místopředseda SPOZ Vladimír Kruliš zkritizoval vládu za reklamní spoty ohledně důchodové reformy. Jsou v nich podle jeho názoru zamlčena zásadní fakta a hlavně rizika.

Hlas od Zemanovců: Reklama na důchodovou reformu je klamavá
Foto: SPOZ
Popisek: Logo Strany práv občanů - Zemanovců

„V líbivém půlminutovém televizním spotu se však vyhýbá podstatné části pravdy, mlčí o rizicích a ukazuje jen potenciální pozitiva druhého pilíře. Dopouští se tak zavádějící reklamy, která klame lidi a vytváří falešnou iluzi, že si ve stáří člověk bude užívat bezstarostnou penzi,“ píše Kruliš.

Podle místopředsedy SPOZ reklama neříká, že druhý pilíř vede ke snížení důchodu z pilíře prvního. „A pak je tu jedno zásadní riziko - penzijní fondy totiž vůbec nemusejí zhodnotit vyvedená tři procenta natolik, že výnos překoná částku, o kterou účastník druhého pilíře přijde ve státním systému,“ upozorňuje Kruliš.

Tento článek je uzamčen

Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PL

Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.

autor: joh

Mgr. Jiří Růžička byl položen dotaz

komunisté

Když tu nechcete zpátky komunisty, nemyslíte, že byste se tak především měli zamyslet na tím, proč tu hrozí jejich návrat do sněmovny? Máte na to odpověď? Vyzývat k tomu, aby je lidé nevolili je podle mě k ničemu, přitom to v poslední době dělají snad všichni, kdo jsou nějak spřízněni z touto vládou...

Odpověď na tento dotaz zajímá celkem čtenářů:

Tato diskuse je již dostupná pouze pro předplatitele.

Další články z rubriky

„Hlupáci, co křičí na Nohavicu.“ Tvrdý vzkaz za „Jarka“

5:00 „Hlupáci, co křičí na Nohavicu.“ Tvrdý vzkaz za „Jarka“

TÝDEN V MÉDIÍCH Zhoršující se duševní zdraví mladých a tlak digitálního prostředí, na což upozorňuje…