Podle textu zadání veřejné zakázky je jasné, že cílem je vytvářet a podporovat vzájemné pochopení a soulad mezi zadavatelem a veřejností. Externí agentury mají zajistit konzultace a poradenství v oblasti komunikačních aktivit a krizovou komunikaci. A to přitom Česká televize má svůj vnitřní útvar komunikace a PR.
Podle mluvčí ČT Alžběty Plívové Česká televize chce díky externím agenturám lépe adaptovat svou komunikaci v oblasti tzv. nových médií.
„Česká televize jako vysílatel veřejné služby potřebuje propagovat svou nabídku a program jako každá jiná mediální instituce. Velká část komunikačních aktivit se v současnosti čím dál více přesouvá na platformu internetu a nových medií. Česká televize musí na tento trend reagovat, aby si udržela své publikum,“ řekl pro server Mediahub.cz Tomáš Trampota z katedry mediálních studií Fakulty sociálních věd.
Původní text ZDE.
Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: vef