Podle textu zadání veřejné zakázky je jasné, že cílem je vytvářet a podporovat vzájemné pochopení a soulad mezi zadavatelem a veřejností. Externí agentury mají zajistit konzultace a poradenství v oblasti komunikačních aktivit a krizovou komunikaci. A to přitom Česká televize má svůj vnitřní útvar komunikace a PR.
Podle mluvčí ČT Alžběty Plívové Česká televize chce díky externím agenturám lépe adaptovat svou komunikaci v oblasti tzv. nových médií.

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
Článek obsahuje štítky
Česká televize , ČT , PR , Mediahub.cz
autor: vef
Lídři EU se shodly na zvýšení tlaku na Rusko
Dobrý den, mám pár dotazů, k tomu, co pořád slyšíme. Kdo jsou to ti lídři EU? Kdo jim dal mandát něco rozhodovat a vyjednávat? A schvalujete to, co vyjednají pak i vy poslanci? Jestli ne, tak k čemu vás volíme, když pak rozhodují jiní? Neměli by ti, co jsou voleni občany mít ten nejsilnější mandát? ...
Další články z rubriky

20:40 Zcela otevřený Orbán: Vyhlídka na evropské zemětřesení
Viktor Orbán v rozhovoru shrnul, z čeho pramení evropské problémy a proč Evropa míří k porážce. Sám …
- 18:00 „Jedete v dozimetru, bitcoinu, kampeličce“. Jiří Pospíšil neposlouchal rád
- 16:05 Ceny se tu blíží Západu, životní úroveň mnohem méně, rozebírá ekonom
- 5:30 Havel jim udělil milost. Pravda o únosu letadla z majora Zemana
- 20:37 Loutkáře máte v Rusku, soptila Leyenová. Sype se jí prý i vlastní frakce
- 12:45 Poučování lůzy z festivalového luxusu. Holec zdraví Vary