„Takhle velká věc se bez pomoci profesionálů dělat nedá. Po několikaměsíční kampani jsem se dostal do bodu, kdy potřebuju vedle sebe mít profesionální komunikační tým zvyklý vést kampaně na celorepublikové úrovni,“ uvedl Horáček.
Ewing Public Relations má podle Jiřího Táborského z Horáčkova volebního týmu řadu zkušeností s tvorbou kampaní v soukromém i veřejném sektoru. Firma na webu mezi svými klienty uvádí Asociaci penzijních společností, dopravní společnost Arriva, firmy Benzina a Unipetrol, Skanska, AVE nebo Baxter. K zákazníkům Ewing PR patří také Lékařský odborový klub, organizátor veřejné dopravy Ropid nebo investiční skupina DRFG.

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: vef
Nová vláda není jmenována
V tisku,kuloárech se objevují různá jména kandidátů na ministry. Který z těchto návrhů by byl pro Vás přijatelný ? děkuji
Další články z rubriky

18:56 „Odtud vítr vane.“ Redaktorka „přitápí“ Turkovi. Podezření a velké jméno
Francouzský deník Le Monde zařadil poslance a čestného prezidenta hnutí Motoristé Filipa Turka mezi …
- 11:01 „Pane Lasico, jak jste s ní dokázal žít?“ Vášáryová poučovala, vymstilo se jí to
- 13:21 Umělá inteligence, práce a práva. Jaroslav Kuba se chce inspirovat v USA
- 18:55 Ruské dezinformace, kam se podíváš? Volby v Česku ukázaly jiný vážný problém
- 14:05 „Pozor, nepřítel naslouchá.“ Vojáci zase něco rozjeli
- 9:25 Nejdřív nadávaly na Babiše. Ale pak se nová opozice rozhádala