„Takhle velká věc se bez pomoci profesionálů dělat nedá. Po několikaměsíční kampani jsem se dostal do bodu, kdy potřebuju vedle sebe mít profesionální komunikační tým zvyklý vést kampaně na celorepublikové úrovni,“ uvedl Horáček.
Ewing Public Relations má podle Jiřího Táborského z Horáčkova volebního týmu řadu zkušeností s tvorbou kampaní v soukromém i veřejném sektoru. Firma na webu mezi svými klienty uvádí Asociaci penzijních společností, dopravní společnost Arriva, firmy Benzina a Unipetrol, Skanska, AVE nebo Baxter. K zákazníkům Ewing PR patří také Lékařský odborový klub, organizátor veřejné dopravy Ropid nebo investiční skupina DRFG.

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: vef
To jako vážně?
Myslíte, že o tom, kdo by měl být premiér má rozhodovat nějaký posudek? A co volby a lidi? Berete jejich rozhodnutí vůbec vážně? Jestli politik může kandidovat, proč by nemohl být pak ministr, premiér nebo třeba prezident? Děkuji za odpověď
Další články z rubriky

21:30 „Pan prezident nemá rád změny režimu.“ Svatopluk chystá věc na Petra Pavla
„Pan prezident nemá rád změny režimu,“ tvrdí politolog Petr Drulák. I proto spolek Svatopluk z.s. sv…
- 21:19 Davy lidí na Fialu? Mladý člen ODS dostal studenou sprchu
- 20:46 Vykulené oči Rakušana. Zeman ťal do živého
- 20:23 Petr Hampl: Vražda Charlieho Kirka jako důsledek nepoměru sil
- 20:00 Město Nohavici, ne Fialy. Ostrava řeší problémy z Bruselu
- 18:37 Kdysi to odnesl Ransdorf, teď Petr Pavel. Legendární muž se vrátil