„Takhle velká věc se bez pomoci profesionálů dělat nedá. Po několikaměsíční kampani jsem se dostal do bodu, kdy potřebuju vedle sebe mít profesionální komunikační tým zvyklý vést kampaně na celorepublikové úrovni,“ uvedl Horáček.
Ewing Public Relations má podle Jiřího Táborského z Horáčkova volebního týmu řadu zkušeností s tvorbou kampaní v soukromém i veřejném sektoru. Firma na webu mezi svými klienty uvádí Asociaci penzijních společností, dopravní společnost Arriva, firmy Benzina a Unipetrol, Skanska, AVE nebo Baxter. K zákazníkům Ewing PR patří také Lékařský odborový klub, organizátor veřejné dopravy Ropid nebo investiční skupina DRFG.

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: vef
Obroda strany
Můžete sdělit, kolik členů za poslední rok stranu opustilo a kolik nových jich přišlo? A budete ve volbách sázet na nové tváře? Co jsem zatím postřehla, tak kandidují zas ti samí. PS: Co vlastně říkáte na to, že Lipavský přešel zrovna k ODS, kterou vaše strana tak kritizuje? A myslíte, že lze zabrán...
Další články z rubriky

21:31 „Skandální.“ Hrad tajil, ale neutajil. Měl by přijet Zelenskyj. Přišla stížnost
Tajnosti kolem příjezdu zahraničního státníka na Pražský hrad vzbuzují otázky. Oficiálně jméno návšt…
- 21:00 Bude demonstrace. Rajchl se 8. května chystá do Prahy. I kvůli Nerudové
- 11:36 Šok kolem globálního oteplování: Zjistili, že to přehnali a všechny naštvali
- 4:40 Pochod proti potratům zničený Policií ČR? Nová svědectví
- 20:40 Tlak na pád Součka. Stonjeková se obává, kdo a co se může vrátit do ČT
- 14:10 „Oni si myslí, že zbrojením se dají vyhrát volby.“ Klaus o přepisování dějin a Ukrajině