„Takhle velká věc se bez pomoci profesionálů dělat nedá. Po několikaměsíční kampani jsem se dostal do bodu, kdy potřebuju vedle sebe mít profesionální komunikační tým zvyklý vést kampaně na celorepublikové úrovni,“ uvedl Horáček.
Ewing Public Relations má podle Jiřího Táborského z Horáčkova volebního týmu řadu zkušeností s tvorbou kampaní v soukromém i veřejném sektoru. Firma na webu mezi svými klienty uvádí Asociaci penzijních společností, dopravní společnost Arriva, firmy Benzina a Unipetrol, Skanska, AVE nebo Baxter. K zákazníkům Ewing PR patří také Lékařský odborový klub, organizátor veřejné dopravy Ropid nebo investiční skupina DRFG.

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: vef
Referendum
Abych měl jasno, celostátní referendum, které navrhujete by mohlo být o čemkoliv a bylo pro vás politiky závazné? A co by měla být podle vás ta podmínka, aby se mohlo uskutečnit? A bylo by to tak, že by ho třeba mohlo vyhlásit pár politiků? Třeba u sběru podpisů pro prezidentské kandidáty se také hl...
Další články z rubriky

6:42 Pazderková a Nerudová. Ivan Vyskočil o soutěži v blbosti
NEDĚLNÍ RÁNO S IVANEM VYSKOČILEM „Naprosto jasně a s odkrytým hledím se přihlásili a zařadili k mezi…
- 7:06 „Signál je zapnutý“. Muskova tajná zbraň v Íránu
- 20:49 6 zaměstnanců, zakázka od Jurečky za 300 milionů. Podáno trestní oznámení
- 12:39 Kolářovi před očima: Rusko je součást Evropy, třeba méně propagandy
- 10:55 Jandejsek: Green Deal, záhuba lidstva. Už vidíme důsledky
- 8:13 Žantovský překládá z bruselštiny, co chystají. Čistý Orwell