„Takhle velká věc se bez pomoci profesionálů dělat nedá. Po několikaměsíční kampani jsem se dostal do bodu, kdy potřebuju vedle sebe mít profesionální komunikační tým zvyklý vést kampaně na celorepublikové úrovni,“ uvedl Horáček.
Ewing Public Relations má podle Jiřího Táborského z Horáčkova volebního týmu řadu zkušeností s tvorbou kampaní v soukromém i veřejném sektoru. Firma na webu mezi svými klienty uvádí Asociaci penzijních společností, dopravní společnost Arriva, firmy Benzina a Unipetrol, Skanska, AVE nebo Baxter. K zákazníkům Ewing PR patří také Lékařský odborový klub, organizátor veřejné dopravy Ropid nebo investiční skupina DRFG.

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: vef
Důchodová reforma
Nejste sám, kdo důchodovou reformu této vlády kritizuje, ale proč jste se tedy nepodíleli na jejím vytváření? K čemu nám je, že se na ni nedokážete dohodnout a když už někdo s něčím přijde, tak to někdo jiný zruší? Navíc vy jste nepředložili ani žádnou vlastní, a to jste byli u vlády dost dlouho. Po...
Další články z rubriky

20:05 Chtěli vědět, kdo na Hradě řeší milosti. Nic. Ticho. A podezření
Spolek Šalamoun se již dlouho zastává těch, kteří byli podle jeho zkoumání odsouzeni nespravedlivě. …
- 17:25 Vazalská smlouva. Drulák si nebral servítky. Toto von der Leyenová podepsala
- 12:00 Zničení všech důkazů. Armádní zákrok proti opozici vrcholí?
- 13:32 Hoffman: Trump vyhrožuje, protože mu jde o dolar. Amerika nežije za své
- 13:54 To je zlé. Šíří se čtyři roky starý obrázek Petra Fialy
- 10:40 Platíte si ho z vašich daní. Ludwig, obránce Fialovy vlády