Přestože to v názvu ani popisu zakázky není uvedeno, mluvčí SZIF Vladimíra Nováková ČTK potvrdila, že má jít především o propagaci značky Klasa.
Nejdražší částí zakázky je její strategická, kreativní a PR část s předpokládanou hodnotou 128 milionů korun. Realizační část, do níž patří organizace ochutnávek, spotřebitelské soutěže a dalších propagačních akcí si fond cení na 88 milionů Kč. Mediální část zahrnující návrh mediální strategie a plánu, návrh mediálního nákupu či vyhodnocení komunikace má stát 2,4 milionu Kč. Poslední, expoziční část, má stát 20 milionů Kč.

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: čtk, mp