„Průzkumy nepřeceňujeme, ale panu prezidentovi není lhostejné, že podle nich ztrácí důvěru české veřejnosti,“ uvedl Hynek Kmoníček, šéf zahraničního odboru prezidentské kanceláře. Jako základ změny vidí lepší komunikaci prezidenta a jeho týmu navenek. „Budeme se muset zamyslet nad komunikační strategií, aby prezident opravdu dokonale a přesně vysvětloval, proč co dělá,“ uvedl dále Kmoníček.
Nejsou to prý pouze sliby. Hospodářské noviny zjistily, že analytický odbor prezidentské kanceláře již vypracovává koncept, jak by nová komunikační strategie Hradu mohla vypadat. Paralelně s tím o věci diskutuje sám prezident s kroužkem svých nejbližších spolupracovníků.
Hrad podle HN kvůli tomu oprášil spolupráci s Romanem Liptákem, uznávaným expertem ze Slovenska, který Zemanovi radil již v předvolební kampani. „Pokles důvěry je téma, které mě zajímá,“ uvedl k tomu stručně sám Lipták.

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: jav