Miliardář Andrej Babiš má přibližně sedm stovek billboardů. Ostatní strany na tom ale zdaleka tak dobře nejsou. Zbývají na ně jen málo viditelné prostory. Předseda KDU-ČSL k tomu navíc dodává, že, pokud už se nějaká volná plocha na billboard objeví, bývá dost drahá. Reklamní agentury totiž s vyšší poptávkou zvedly ceny.
„Musíme měřit poměr cena - výkon,“ říká šéf křesťanských demokratů s tím, že ve většině případů přebírají už opakovaně přebrané plochy, a tomu odpovídá i jejich lukrativnost. TOP 09 se tuto situaci rozhodla řešit tím, že v Praze nakoupila síť velkých LCD televizí, kde se bude reklama promítat. Faktem také je, že strany počítají na předčasné volby s mnohem skromnějšími rozpočty. A např. místopředseda SPOZ Vladimír Kruliš sílu billboardů zpochybňuje. „Billboardy ještě žádnou kampaň nevyhrály,“ poznamenává.
Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: mp