Zmíněný poplatek zvítězil i v minulém roce, kdy jej jako nejabsurdnější vnímalo 21,1 % dotázaných. Druhým nejabsurdnějším poplatkem je "Poplatek za vedení účtu zemřelého klienta“, který získal hlasy 10,8 % dotázaných.
Poplatek za zaslání výpisu z účtu elektronicky vyhrál také v desátém ročníku Ankety o nejabsurdnější bankovní poplatek pro rok 2014, který pořádá server Bankovnipoplatky.com. "Ať už jde o hlasování veřejnosti či o průzkum na bázi reprezentativního vzorku, z obou vychází, že tento poplatek lidi irituje. Osobně mě pak těší druhé místo absurdního poplatku za vedení účtu u zemřelého klienta, který v naší anketě skončil těsně šestý a do finálové pětky tak nepostoupil,“ komentoval výsledky šetření společnosti SANEP Patrik Nacher, provozovatel serveru www.bankovnipoplatky.com.
Důvěra v české bankovní ústavy zůstává podle společnosti SANEP na stejné úrovni jako tomu bylo loni. V souhrnu jim vyjádřilo důvěru 52,3 % dotázaných.
Internetový on/off-line průzkum byl proveden ve dnech 22. ledna – 4. února 2015 na vybrané skupině 14.858 dotázaných, kteří představují reprezentativní vzorek obyvatel ČR ve věku 18–69 let.
Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: vam