Hašek čelí kritice, že se zviditelňuje za veřejné peníze. Ti, kteří mu to vyčítají, nyní dostávají do ruky další argument. Hašek totiž hodlá deset milionů korun utratit na televizní vysílání. Tyto peníze mají být použity na pořady, které po dobu dvou let budou objektivně a spolehlivě v soukromém médiu informovat o dění v kraji.
Pořady mají běžet až do krajských voleb, kdy bude Hašek obhajovat post hejtmana Jihomoravského kraje. Není tedy divu, že někteří v tom vidí kampaň za veřejné peníze.
Hašek není spokojen s tím, jak o něm informují média
MF Dnes píše, že Hašek není spokojen, jak o něm informují média, a proto rozjede televizní vysílání za deset milionů korun. „Videotýdeník je další formou prezentace, obdobnou jako v jiných krajích či městech. O dění na jižní Moravě sice regionální média informují, ne vždy však zcela objektivně,“ uvedla pro deník mluvčí kraje Denisa Kapitančiková. Týdeníky bude vysílat soukromá firma.
MF Dnes tvrdí, že představu o tom, jak bude nový pořad informovat o dění v kraji, si lze udělat již teď, a to na základě už dříve vytvořených magazínů. Od října do prosince totiž soukromá firma Aidem pro kraj natáčela Magazín Jihomoravského kraje. V kabelových televizích a na svém kanálu B-tv prý tyto pořady financované krajem servíruje dvanáctkrát týdně. Deník uvádí i další podrobnosti o reportážích, v nichž prý právě hejtman Hašek prezentuje činnosti a úspěchy kraje.

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: dkr