Právo šaría se prosazuje v Evropě. Mohou za to i feministky, tvrdí italský novinář

03.08.2017 10:02

Italský publicista Giulio Meotti tvrdí, že se v západoevropských metropolích čím dál víc prosazuje muslimské právo šaría. Dokládá své tvrzení hned na několika konkrétních případech a z napomáhání „islamizace společnosti“ obviňuje také feministky.

Právo šaría se prosazuje v Evropě. Mohou za to i feministky, tvrdí italský novinář
Foto: Hans Štembera
Popisek: Muslimka s dětmi

„V Paříži oznámila zdejší socialistická starostka Anne Hidalgová, že budou zakázány sexistické reklamy na billboardech. K tomu samému kroku se odhodlal také muslimský starosta Londýna Sadiq Khan a zakázat reklamy, kde jsou ženy „vyobrazeny jako krásná, ale zároveň slabá, hloupá a naivní stvoření“, chtějí také radní v Berlíně. Je ironií osudu, že tuto rádoby ctnostnou vlnu morálky přinášejí levicoví politici, kteří dlouhá léta bojovali za sexuální osvobození,“ píše Meotti.

Podle italského publicisty má konání starostů a radních v Paříži, Londýně, Berlíně a dalších městech své odůvodnění, kterým je významný podíl muslimské populace. „Politici se zoufale snaží zavádět takřka povinný multikulturalismus a potěšit muslimy. Nyní stojí v čele šiku s cílem prosadit právo šaría překvapivě feministky. Ve výsledku se tak jen malá část feministek dnes odváží kritizovat islám a muslimy.“

Anketa

Miliardář Dědek slibuje Gazdíkovu STANu peníze i pomoc s lákáním osobností na kandidátky. Kam Starosty ve volbách vytáhne?

5%
0%
3%
0%
hlasovalo: 10299 lidí

Celý text v angličtině je ZDE.

„Tento trend je ale patrný prakticky po celé Evropě. V Nizozemsku nabádala jedna radnice své zaměstnankyně, aby nenosily minisukně. Na některých plovárnách ve Švédsku mají vyhrazené hodiny pouze pro ženy. Ředitelé německých škol zasílají dopisy rodičům, aby jejich děti nechodily v příliš odhalujícím oblečení,“ konstatuje Meotti a zaměřuje se dále na situaci v Německu. „Mezi prvními, kdo z politiků o zákazu sexistických reklam hovořil, byl socialistický ministr spravedlnosti Heiko Maas.“

„Stejní levicoví aktivisté, kteří navrhují zakázat odhalování žen v reklamách, prosazovali cenzuru v rámci informování o sexuálních deliktech přistěhovalců při silvestrovských oslavách v Kolíně nad Rýnem. Nikdo z nich se však neozval kvůli tomu, že musí být liberální berlínská mešita, který jako první zakázala nošení burky, z důvodu výhrůžek pod policejním dohledem,“ podivuje se Meotti a kritizuje dvojí standard, který z jeho pohledu drží evropské elity.

„Veřejnost na Západě je dle všeho nadšená z islámských závojů. Návrhář Ismail Sacranie v rozhovoru pro deník The New York Times uvedl, že 35 % jeho klientů nejsou muslimové. „Vynálezkyně“ burkin Aheda Zanetti z Austrálie zase tvrdí, že 40 % její produkce kupují nemuslimské zákaznice. Je paradoxní, že se ženy radují nad svým vlastním útlakem a ještě jej samy bezelstně podporují.“

„Pokud bude Evropa i nadále zrazovat své demokratické hodnoty individuální svobody, na kterých stojí základy západního světa, muslimové začnou brzy svá pravidla vnucovat i ženám na Západě. Možná začnou s feministkami, které v šedesátých letech minulého století přinesly sexuální revoluci, a které nyní naopak prosazují kroky vedoucí k zotročení žen,“ uzavírá Meotti.


 

reklama

autor: pro

Ing. Miroslav Balatka byl položen dotaz

Můžete definovat, co je dezinformace?

Všichni o nich mluví, ale co to přesně je? Třeba za covidu jsme byly svědky toho, jak se měnilo, co je pravda a co dezinformace

Odpověď na tento dotaz zajímá celkem čtenářů:


Tato diskuse je již dostupná pouze pro předplatitele.

Další články z rubriky

Už se perou! Před volbami je v komisi dusno. „Uršula“ má problém

8:21 Už se perou! Před volbami je v komisi dusno. „Uršula“ má problém

Ani nenastoupil. Německý europoslanec Markus Pieper měl reprezentovat v EU malé a střední podniky. J…