Přesně tak. Nevím, na co jste mysleli Vy, ale já jen na čistou mobilitu.
Jedním z jejich extrémů je skutečnost, že jste-li otevření jako většina E-MOTIONEERS (jezdců ochotných sdílet myšlenky čisté mobility a profitovat ze své aktivity) pak je možné, že během jedné jediné jízdy necháte svézt i desítky lidí a uvítáte-li pak možnost být součástí nějaké větší a komlplexnější akce, jako například Olympijského parku Plzeň, akce Hurá na prázdniny pořádané firmou PORSCHE, či prostě účastníte-li se akce Městem na kole, pak se ony desítky velice rychle přemění na stovky a stovky na tisíce, hlavně jedná-li se o akci vícedenní.

To co chtějí ženy a následně i jejich muži a samozřejmě i děti, je prosté. Chtějí se svézt na dopravním prostředku, který znají jen z animovaných filmů, či sci-fi (a z Abíčka). Většina z nich by po zkoušce nejraději odjela sama, nebo je rozhodnuta do práce, či do školy už nedojíždět autem, či přeplněnou MHD, ale pohodlně na vlastním oři o síle, čtvrt, půl, třičtvrtě, ale i například 3 koňské síly.

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
Článek obsahuje štítky
názory , Rada , Michael Rada
autor: PV
Veřejná doprava
Dobrý den, když tak myslíte na ekologii, proč v Praze není hromadná doprava pro všechny zdarma?
Další články z rubriky

12:17 Jan Campbell: BRICS, výsledky a výzvy
Předpokládám, že většina čtenářů ví, že BRICS je akronym pro označení uskupení původně čtyř zemí, Br…