Za tímto účelem jsem se společností Leo Express dohodnut na možnosti, že by jejich moderní vlaky zajížděly na trase z Prahy až do Vizovic, tak jak nyní zajíždějí do Starého Města.
"Dokážu si představit, že bychom na trati ze Zlína jezdili hybridním vlakem. Na dieselový motor do Otrokovic, odsud na elektrickou energii přes Olomouc až do Prahy," říká zakladatel Leo Expressu Leoš Novotný po jednání s Doc. Čubou.
Samozřejmě, že soukromý dopravce nemůže jezdit na trati, kde nevydělá, ale mám připraven systém, do kterého se zapojí firmy z regionu a podnikatelé, kteří do Prahy cestují každý týden a vytvoří tak dostatečně silnou klientelu, pro kterou se vyplatí vlaky vypravovat. Navíc po cestě v komfortním prostředí mohou manažeři vést řadu jednání a neztrácet tak ve vlaku čas.
Vzhledem k tomu, že je dálnice často ucpaná auty, by to byla vhodná alternativa. Cestování bez přestupu by bylo pohodlnější a rychlejší. V horizontu dvou let jsem s vedením společnosti předjednal harmonogram, podle kterého by moderní vlaky zajížděly do našeho regionu denně.
Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: SPO