Grospič (KSČM): Babišův protiruský marketing

28.04.2021 4:31 | Komentář

Také patřím k těm, kteří jsou názoru, že kauza Vrbětice je kromě objednávky americké administrativy a dodavatele pro jadernou elektrárnu i povedenou marketingovou akcí premiéra, který si chce své zájmy oligarchy pojistit o jedno další volební období.

Grospič (KSČM): Babišův protiruský marketing
Foto: ksčm
Popisek: Stanislav Grospič

Pravda, pro Čechy to byla zmatená vláda, která se vezla po vlně konjunktury, rozdala, co mohla coby permanentní předvolební kampaň a nakonec vyrukovala s obviněními, které zdestruovaly naši už tak dost chorou diplomacii.

Premiér, odkojený režimními elitami podniků zahraničního obchodu a privatizačními šíbry režimu následujícího, se přes velkohubé fráze a názorové proměny, zavděčil kancléřce Merkelové a přátelům ve Washingtonu, kteří mu dovolili sedět na pár minut na pohovce v Bílém domě. Nakonec nejposlušnější byl pan premiér k Izraeli, jakákoli kritika byla nepřípustná, byť by byla oprávněná.

Komu teče do bot, ten je k mocným nejposlušnější. Vrbětice vygradovaly explozí neschopnosti populismu, naprosté oddanosti systému ze strany těch „nesystémových“ a dokázaly, že líp nebude a že vést stát jako firmu nás dovedlo po bok Ukrajiny či Pobaltí.

Štědré dotace udělaly z najezených obézní, pracujícím nepřinesly nic. Ostatně jako celá neschopná vláda, která se v době pandemie orientovala pouze na předvolební průzkumy a naprosto nesmyslně prodloužila dobu radikálních omezení života normálních lidí. Samozřejmě, omezení se netýkala privilegovaných – v době, kdy měli naši občané zakázáno cestovat do sousedního okresu, dlela paní premiérová v Dubaji.

Anketa

Chcete předčasné volby do sněmovny?

6%
94%
hlasovalo: 14860 lidí

Morálka není silnou stránkou premiéra, který se teď chce ukázat jako muž „silné ruky“, rozhodného vzepření se „ruské hrozbě“, která naopak odhaluje jeho vetchost a schopnost pro vlastní prospěch zničit, co se jen dá. Těžko se budeme moci při bojích o Stromovku zeptat, kolik má Agrofert divizí…

Současného premiéra jsem poznal jako muže nepříliš vybraného chování, jako marketingový produkt – a samozřejmě jako oligarchu, který snad nikdy nedrží slovo. Hloupými vyjádřeními , neustálými otočkami po směru větru a především nekompetentními rozhodnutími dokázal, že z něj zbyla jen zrezlá protiruská korouhev, člověk rozklepaný před prošetřením vlastního zbohatnutí.

Musím souhlasit s naším o několik úrovní kultivovanějším oponentem, exprezidentem Klausem v tom, že vrbětická kauza má pouze rozsévat strach a překrýt neschopnost vlády v době pandemie a její chyby, z jejichž následků se budeme muset dlouho hojit. Marketing možná protentokrát vyhrál, národ prohrál na celé čáře.

Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.

reklama

autor: PV

PhDr. Olga Richterová byl položen dotaz

Porodnost

Dobrý den, píšete, co chcete dělat pro zvýšení porodnosti, ale nezapomínáte, že jste už více jak dva roky ve vládě? Co jste zatím pro rodiny udělali? Vždyť i to navýšení rodičovské je nedostatečné a navíc diskriminující. A co je vlastně podle vás hlavní příčinou klesající porodnosti? Koukám, že neod...

Odpověď na tento dotaz zajímá celkem čtenářů:


Tato diskuse je již dostupná pouze pro předplatitele.

Další články z rubriky

Maříková (SPD): V4  je mimořádně důležitý nástroj, který nám dává velkou sílu

23:07 Maříková (SPD): V4 je mimořádně důležitý nástroj, který nám dává velkou sílu

Projev na 98. schůzi Poslanecké sněmovny 18. dubna 2024 k Visegradské čtyřce.