Mottem letošního ročníku je „V souladu s přírodou“ s podtitulem „Příroda by kupovala bio“. Smyslem kampaně je upozornit, že vedle nesporných předností biopotravin pro konkrétního spotřebitele, je s ekologickým zemědělstvím a bioprodukcí spojen ještě zásadní přínos pro celou společnost. Šetrný způsob obhospodařování půdy totiž přispívá k zachování jejího objemu i úrodnosti.
„Ekologické zemědělství je přirozený, původní a zároveň vysoce moderní způsob hospodaření založený na tisícileté zkušenosti našich předků, respektu k přírodě a ohleduplnosti ke všemu živému,“ řekl ministr zemědělství Marian Jurečka. „Systém tohoto způsobu hospodaření upravují národní i evropská pravidla. Každoroční přísné kontroly, které musí ekologický zemědělec podstoupit, prokazují, jestli hospodaří podle těchto pravidel,“ uvedl ministr Jurečka.

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: PV