V kategoriích Facebook a videospot volební kampaň Svobodných ve volbách do Evropského parlamentu skončila na druhém místě.
„Moc si toho vážíme a je to pro nás velká čest,“ hodnotil výsledky kampaně volební manažer Petr Pořízek. Jarní kampaň vynesla straně historicky první překročení pětiprocentní volební klauzule v celorepublikových volbách. Europoslancem byl zvolen předseda a lídr strany Petr Mach. „Strategií naší kampaně bylo upozorňovat na podle nás nesmyslné regulace a nařízení EU, vyvolat o nich v médiích diskusi a proměnit toto téma v hlavní téma voleb. Napomoct k tomu měla i nová složenina slov „euronesmysl“, která se objevovala nejen ve sloganu, ale i veškeré naší komunikaci,“ popsal strategii kampaně Pořízek.

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: Svobodni.cz