Vychází publikace zabývající se výzkumem médií

20.09.2010 13:05 | Zprávy

Cílem knihy Metody výzkumu médií je podle autorů, Tomáše Trampoty a Martiny Vojtěchovské, seznámit čtenáře s metodami užívanými při výzkumu médií.

Vychází publikace zabývající se výzkumem médií

Svou koncepcí kniha obsahuje jak zásady komerčního výzkumu médií, zde můžeme zařadit výzkum sledovanosti anebo měření efektivity reklamy, tak i akademického, tedy výzkum mediálních organizací, analýza reprezentace či interpretace textu. Jednotlivé metodické postupy jsou rozebrány na praktických příkladech z českých médií a nezřídka jsou doplněny tabulkami a grafy.

Kniha je podle nakladatelství Portál zároveň praktickým metodickým manuálem pro čtenáře, kteří se výzkumem médií zabývají, nebo se s ním hodlají hlouběji seznámit. "Publikaci ocení studenti oborů mediální studia, žurnalistika, sociologie, politologie a dalších sociálních věd i odborná veřejnost," potvrdil redakci vydavatel.

Tento článek je uzamčen

Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PL

Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.

reklama

autor: tan

Radek Rozvoral byl položen dotaz

Ke zvýšení porodnosti

Zajímalo by mě, zda také jako strana nějak řešíte to, jak usnadnit rodičům, kteří se starají o malé děti to, aby mohli pracovat a zároveň se starat o děti, které se o sebe ještě sami postarat nedokážou? Tím myslím, když vám skončí rodičovská, protože i to je podle mě dost problém, který je ale polit...

Odpověď na tento dotaz zajímá celkem čtenářů:


Tato diskuse je již dostupná pouze pro předplatitele.

Další články z rubriky

ČEZ: Energetici vrací palivo do reaktoru třetího výrobního bloku Jaderné elektrárny Dukovany

9:12 ČEZ: Energetici vrací palivo do reaktoru třetího výrobního bloku Jaderné elektrárny Dukovany

Energetici po více jak měsíci intenzivních servisních prací zaváží palivo zpět do reaktoru třetího v…