Vychází publikace zabývající se výzkumem médií

20.09.2010 13:05 | Zprávy

Cílem knihy Metody výzkumu médií je podle autorů, Tomáše Trampoty a Martiny Vojtěchovské, seznámit čtenáře s metodami užívanými při výzkumu médií.

Vychází publikace zabývající se výzkumem médií
Svou koncepcí kniha obsahuje jak zásady komerčního výzkumu médií, zde můžeme zařadit výzkum sledovanosti anebo měření efektivity reklamy, tak i akademického, tedy výzkum mediálních organizací, analýza reprezentace či interpretace textu. Jednotlivé metodické postupy jsou rozebrány na praktických příkladech z českých médií a nezřídka jsou doplněny tabulkami a grafy.

Kniha je podle nakladatelství Portál zároveň praktickým metodickým manuálem pro čtenáře, kteří se výzkumem médií zabývají, nebo se s ním hodlají hlouběji seznámit. "Publikaci ocení studenti oborů mediální studia, žurnalistika, sociologie, politologie a dalších sociálních věd i odborná veřejnost," potvrdil redakci vydavatel.

Tento článek je uzamčen

Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PL

Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.

autor: tan

Mgr. Vladimíra Ludková byl položen dotaz

deep state v ČR

Proč podle vás politici dopouští to, že dávají takový vliv nějakým úředníkům, lobbistům, apod. jak píšete, a že to evidentně nikdo z nich nechce vlastně ani měnit? Je za tím korupce? Nebo co z toho politici mají? A jestli to takto půjde dál, není to konec demokracie? A ještě nezačalo toto vše už v 9...

Odpověď na tento dotaz zajímá celkem čtenářů:

Tato diskuse je již dostupná pouze pro předplatitele.

Další články z rubriky

Jak internetové platformy mění politickou debatu v Česku

15:35 Jak internetové platformy mění politickou debatu v Česku

Veřejná debata v České republice se v posledních letech zásadně proměnila. Lidé dnes hledají informa…