Základní školy bojují o zákazníka. S pomocí agentur

11.09.2011 14:58 | Zprávy

Ty tam jsou doby, kdy školám stačilo v učitelských novinách jen vypsat obory, které vyučují, žáci si sami vybrali a prvního září byla třída bez problémů zaplněna. Tvrdý boj o žáka se stává realitou na středních, ale i základních školách. Pomáhají v něm i PR agentury.

Základní školy bojují o zákazníka. S pomocí agentur
Foto: Hans Štembera
Popisek: NEPOUŽÍVAT Vysvědčení, ilustrační foto

Učitelské povolání patřilo do nedávna do výčtu stabilních zaměstnání, u nichž vám příliš nehrozilo, že přijdete o místo. Na školy však již pár let nastupují populačně slabé ročníky a najednou jde o krk i učitelům. Aby si kantoři udrželi práci, školy mezi sebou bojují o zákazníky - žáky. Najímají si k tomu i profesionální Public Relations (PR) agentury. Informují o tom server Lidovky.cz

Mimoškolní aktivity i pověst školy

Tento článek je uzamčen

Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PL

Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.

reklama

autor: mp

Ing. Patrik Nacher byl položen dotaz

Jaké budou další kroky ANO?

Vládu se vám odvolat nepodařilo, ale dost pravděpodobně budete v příští vládě, jak se pak k celé kauze postavíte? Budete ji prošetřovat? Protože ani já pod hlavičkou ODS nevěřím nezávislému prošetření.

Odpověď na tento dotaz zajímá celkem čtenářů:

Tato diskuse je již dostupná pouze pro předplatitele.

Další články z rubriky

Celní správa: Celníci od července působí na šesti celních úřadech

7:33 Celní správa: Celníci od července působí na šesti celních úřadech

Organizační a kompetenční změny Celní správy ČR vyvrcholí 1. července 2025, kdy dojde k novému organ…