Kruliš (SPOZ): Kampaň na II. pilíř je jen navoněná zdechlina

28.05.2013 8:52 | Zprávy

Vláda spustila televizní reklamní kampaň, která má nalákat co nejvíce lidí do II. pilíře penzijní reformy.

Kruliš (SPOZ): Kampaň na II. pilíř je jen navoněná zdechlina
Foto: SPOZ
Popisek: Logo Strany práv občanů - Zemanovců

Tento článek je uzamčen

Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PL

Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.

reklama

autor: SPOZ

Ing. Martin Kukla byl položen dotaz

Ukrajinci

Dobrý den, prosím o vysvětlení, jaký bude postoj ANO k uprchlíkům z Ukrajiny? Mám v tom dost guláš. Přišlo mi, že jste proto, aby se jim dávky odebrali nebo aspoň redukovali a víc se pomáhalo Čechům. Ale po posledním vyjádření Babiše, které odcituji nevím. On tvrdí, že „Je potřeba jim pomáhat, těm U...

Odpověď na tento dotaz zajímá celkem čtenářů:

Tato diskuse je již dostupná pouze pro předplatitele.

Další články z rubriky

ČEZ: Memorandum urychlí energetické stavby na státních pozemcích

11:49 ČEZ: Memorandum urychlí energetické stavby na státních pozemcích

Sladit a urychlit vznik staveb distribuční soustavy na státních pozemcích je cílem memoranda s Lesy …