Kruliš (SPOZ): Kampaň na II. pilíř je jen navoněná zdechlina

28.05.2013 8:52 | Zprávy

Vláda spustila televizní reklamní kampaň, která má nalákat co nejvíce lidí do II. pilíře penzijní reformy.

Kruliš (SPOZ): Kampaň na II. pilíř je jen navoněná zdechlina
Foto: SPOZ
Popisek: Logo Strany práv občanů - Zemanovců

Tento článek je uzamčen

Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PL

Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.

autor: SPOZ

Ing. Jan Bartošek byl položen dotaz

K čapímu hnízdu

Dobrý den, podle mě je hlavní problém v tom, že kauza po tolika letech nebyla uzavřena, vás tento fakt neznepokojuje? Padni komu padni, ale aby jak je možné se soudy tak vlečou? To není jen tento případ

Odpověď na tento dotaz zajímá celkem čtenářů:

Tato diskuse je již dostupná pouze pro předplatitele.

Další články z rubriky

NZM Kačina: Podzimní voňavé zámecké čajování a zakončení hlavní návštěvnické sezóny

22:03 NZM Kačina: Podzimní voňavé zámecké čajování a zakončení hlavní návštěvnické sezóny

V sobotu 25. října od 10 do 17 hodin zveme milovníky čajů a podzimních dobrot na Zámecké čajování.