Kruliš (SPOZ): Kampaň na II. pilíř je jen navoněná zdechlina

28.05.2013 8:52 | Zprávy

Vláda spustila televizní reklamní kampaň, která má nalákat co nejvíce lidí do II. pilíře penzijní reformy.

Kruliš (SPOZ): Kampaň na II. pilíř je jen navoněná zdechlina
Foto: SPOZ
Popisek: Logo Strany práv občanů - Zemanovců

Tento článek je uzamčen

Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PL

Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.

autor: SPOZ

EURO

Proč NYNÍ považujete za váš cíl přijetí Eura? Proč třeba první nevyřešíte nízké mzdy a klesající životní úroveň lidí?

Odpověď na tento dotaz zajímá celkem čtenářů:

Tato diskuse je již dostupná pouze pro předplatitele.

Další články z rubriky

Finanční správa: Paušální daň 2026 - novinky, termíny a doporučení pro OSVČ

19:15 Finanční správa: Paušální daň 2026 - novinky, termíny a doporučení pro OSVČ

Finanční správa ČR informuje osoby samostatně výdělečně činné (OSVČ) o změnách v paušálním režimu pr…