My žádné absurdní poplatky nemáme, dušují se tiskoví mluvčí bank

27.12.2013 12:53 | Zprávy

V čase probíhající ankety o Nejabsurdnější bankovní poplatek 2013 uspořádal její organizátor, server bankovnipoplatky.com, minišetření mezi tiskovými mluvčími tuzemských bank a ptal se jich, jaký poplatek považují za absurdní. A přidal i otázku, jaký poplatek s nádechem absurdnosti banka v posledních letech svým klientům zrušila.

My žádné absurdní poplatky nemáme, dušují se tiskoví mluvčí bank
Foto: bankovnipoplatky.com
Popisek: Logo serveru bankovnipoplatky.com

Otázky serveru bankovnipoplatky.com na tiskové mluvčí bank (ty jsou seřazeny podle abecedy):

AIR BANK (Vladimír Komjati):

1. Jaký poplatek považujete Vy osobně za ten nejabsurdnější?

Pro mě osobně zůstává i letos horkým favoritem na výhru existence poplatku za vedení úvěrového účtu. Nicméně ještě absurdnější mi přijde za takovou službu u některé banky opravdu platit, když mohu s celou půjčkou přejít k jiné, která takový poplatek neúčtuje. A ještě k tomu ušetřit na úrocích.

2. Můžete se s námi podělit o poplatky s nádechem nesystémovosti nebo absurdnosti, které vaše banka v uplynulých třech letech zrušila?

Tento článek je uzamčen

Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PL

Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.

autor: jih

Jestli projde šmírování korespondence

a já se obávám, že projde, protože komise si vždy prosadí svou, tak jak to jako bude vypadat v praxi? Kdo by jako přesně mohl korespondenci sledovat? Na základě čeho a koho přesně? Nebo to bude někdo číst korespondenci všech, co ji vedou? A bude i nějak archivována?

Odpověď na tento dotaz zajímá celkem čtenářů:

Tato diskuse je již dostupná pouze pro předplatitele.

Další články z rubriky

ČSÚ: V červenci byla míra nezaměstnanosti 3,0 %

22:33 ČSÚ: V červenci byla míra nezaměstnanosti 3,0 %

Míra zaměstnanosti: Podíl zaměstnaných k celé populaci 15–64letých dosáhl v červenci 75,8 %. Oproti …