AČCKA: CK Marine tour jedná s pojišťovnou, v zahraničí má 900 klientů

27.06.2015 9:35

Cestovní kancelář Marine tour nyní jedná s pojišťovnou o průběhu úpadku a repatriaci klientů, v zahraničí má 900 klientů. Poškození klienti cestovní kanceláře Marine tour se mohou obracet na asistenční službu Europ Assistance.

AČCKA: CK Marine tour jedná s pojišťovnou, v zahraničí má 900 klientů
Foto: AČCKA
Popisek: AČCKA

Cestovní kancelář Marine tour, s.r.o. včera ve večerních hodinách vyhlásila úpadek a dnes jedná s pojišťovnou Generali o řešení úpadku a repatriaci klientů. Včera v dopoledních hodinách CK obeslala své prodejce s informací, že dne 25. 6. 2015 došlo ke změně majitele cestovní kanceláře. Požádali do odvolání o zastavení prodeje zájezdů pořádaných CK Marine tour. Veškeré další informace měly být sděleny novým managementem společnosti. V odpoledních hodinách (16:20) však CK oznámila, že odlety v pátek a sobotu jsou zrušeny. Prodejci poté začali okamžitě kontaktovat dotčené zákazníky. Dnes ráno pojišťovna potvrdila, že jedná s paní jednatelkou o úpadku.

Podle informací od paní jednatelky by mělo být v zahraničí okolo 900 českých turistů, v drtivé většině na Turecké riviéře. Uzavřenou smlouvu na zájezd má s CK okolo 4000 zákazníků. Turisté v zahraničí by se měli bez problému během příštího týdne vrátit, pojišťovna jedná s leteckou společností Travel Service o návratu.

Od roku 2012 a úpadku CK World travel je to první úpadek středně velké cestovní kanceláře, při kterém zůstalo v zahraničí stovky českých turistů a tisíce neodletí. V letošním roce se jedná o třetí zkrachovalou cestovní kancelář, po CK Duha a Iason.

Dotčení klienti se nyní mohou obracet na asistenční službu Europ Assistance s.r.o (Tel. 221 586 660), neboť cestovní kancelář byla pojištěná u Generali Pojišťovny a.s. Rovněž na stránkách pojišťovny jsou informace k postupu, jak vznést písemný nárok na pojistné plnění. Je nutné doložit potřebné doklady nejpozději do 6 měsíců (resp. do 3 měsíců) od vzniku pojistné události.

Pro nahlášení pojistné události třeba doložit následující dokumenty:

- originální a kompletně vyplněný škodní protokol

- kopii cestovní smlouvy uzavřenou s cestovní kanceláří s podpisy obou stran

- originální doklady o uhrazení zálohy za zájezd nebo plné ceny zájezdu (příjmový doklad CK nebo jiný originální doklad o úhradě – v případě dokládání platby výpisem z bankovního účtu, musí tento být originální nebo ověřená kopie s razítkem a podpisem oprávněného zaměstnance banky)

- originální doklady o uhrazení případných dodatečných výdajů spojených s pojistnou událostí, za něž požadujete plnění (výdaje na nezbytné náhradní ubytování a stravování v zahraničí, výdaje na zpáteční cestu do ČR)

Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.

reklama

autor: PV

Mgr. Jaroslav Bžoch byl položen dotaz

migrační pakt

Nepřijde vám divné, že se o migračním paktu hlasovalo těsně před volbami? A bude tedy ještě po volbách něco změnit nebo je to už hotová věc? Taky by mě zajímalo, nakolik se nás týká, protože Rakušan tvrdí, že tu máme uprchlíky z Ukrajiny, takže nebudeme muset přijímat další ani se nebudeme muset vyp...

Odpověď na tento dotaz zajímá celkem čtenářů:


Tato diskuse je již dostupná pouze pro předplatitele.

Další články z rubriky

Česká pošta: Pošťáci na přepážkách testují inovované stejnokroje

22:03 Česká pošta: Pošťáci na přepážkách testují inovované stejnokroje

Počínaje prvním březnovým pondělím začala Česká pošta na vybraných poštách testovat inovované stejno…