„Zásadní změnou je naše snaha se více zaměřit na online prodej. Aktuálně 76 % klientů vyhledává nabídky půjček na internetu a srovnává je s konkurencí. Je proto naší prioritou, aby prezentace našich půjček v internetovém světě byla tak dostupná na místech, kde se lidé cítí nejvíc komfortně,“ říká Ivana Bohatcová, výkonná manažerka útvaru Úvěrové produkty a hypotéky ČSOB. Mezi hlavní cíle patří zvýšit klientský zážitek a umožnit vstup do banky i novým klientům, pro které je forma sjednání půjčky přes internet nejjednodušší a nejpohodlnější možností.

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: Tisková zpráva