Klienti se s nimi mohou seznámit na webových stránkách a sociálních sítích České spořitelny, ve službě SERVIS 24 a BUSINESS 24 Internetbanking a na LCD obrazovkách a informačních stojanech v pobočkách banky. Touto kampaní chce Česká spořitelna upozornit na různé druhy podvodů na internetu, které v první řadě cílí na neznalost klientů, a poskytnout jim dostatečné informace, aby se podvodníkům mohli lépe bránit.
Profil České spořitelny
Česká spořitelna je největší bankou v České republice ? Její služby využívá více než 5 milionů klientů: občané, malé a střední firmy, obce a města, financuje také velké korporace a poskytuje služby v oblasti finančních trhů ? Od roku 2000 je Česká spořitelna členem Erste Group a pod touto značkou obsluhuje bonitní a korporátní klienty ? Disponuje nejširší sítí poboček a bankomatů v České republice ? Důležitou roli hraje také na poli inovací: byla například první bankou na českém trhu, která začala masivně vydávat bezkontaktní karty a vytvářet síť pro jejich využití ? Další zajímavé informace o České spořitelně zde.
Česká spořitelna – Zodpovědný partner společnosti
5 000 000 000 Kč jsme investovali do projektů na výrobu energie z obnovitelných zdrojů a do energeticky úsporných projektů ? 1 450 000 000 Kč jsme vložili do Nadace Depositum Bonum na podporu vzdělávání v České republice ? 80 000 000 Kč jsme spolu s Nadací České spořitelny v roce 2012 věnovali na obecně prospěšné projekty ? 2 000 000 Kč jsme v roce 2013 rozdělili celkem 34 charitativním projektům na základě výsledků hlasování v našich dvou grantových programech pro zaměstnance a klienty ? 8 000 seniorů navštívilo vzdělávací kurzy „Senioři komunikují" v 634 českých městech a obcích ? 1 887 dobrovolníků se v roce 2013 zúčastnilo spořitelních Dnů pro charitu. Věnovali jsme více než 16 000 hodin práce dobrovolníků ? 376 našich poboček má bezbariérový přístup a přes 250 našich bankomatů je uzpůsobeno pro obsluhu nevidomými klienty ? 2 pracovní dny může každý zaměstnanec využít na obecně prospěšnou činnost díky spořitelním Dnům pro charitu ? Další zajímavé informace o společenské odpovědnosti České spořitelny zde.
Profil Erste Group
Erste Group je předním poskytovatelem finančních služeb ve východní části EU ? Zhruba 46 000 zaměstnanců poskytuje finanční služby 16,5 milionům klientů v téměř 2 900 pobočkách v 7 zemích (v Rakousku, České republice, na Slovensku, v Rumunsku, Maďarsku, Chorvatsku, Srbsku) ? Ke konci roku 2013 dosáhla bilanční suma skupiny Erste Group EUR 199,9 mld., čistý zisk činil EUR 61 mil. a poměr nákladů k výnosům 52,5%.
autor: Tisková zpráva