České aerolinie odstartovaly svou předvánoční kampaň

19.11.2015 11:55

Na celkem 15 trzích spustily České aerolinie předvánoční kampaň, jejímž ústředním titulkem je „To pravé vánoční překvapení“. Potrvá od 17. do 30. listopadu 2015 a kromě českého poběží také na belgickém, britském, dánském, francouzském, italském, maďarském, německém, nizozemském, polském, rumunském, ruském, slovenském, španělském a ukrajinském trhu.

České aerolinie odstartovaly svou předvánoční kampaň
Foto: ČSA
Popisek: ČSA

Jedná se především o produktovou kampaň komunikující speciální cenové tarify do vybraných evropských destinací. Hlavním cílem kampaně je upozornit, že letenka může být tím pravým vánočním překvapením a originálním vánočním dárkem.

Letenky zakoupené během vánoční kampaně mohou cestující využít v termínech od 17. listopadu do 15. prosince 2015 nebo od 10. ledna do 29. února 2016. Jednosměrné kupony začínají na ceně od 2199 Kč včetně všech poplatků. Výhodné letenky lze zakoupit do řady tradičních destinací, jako například do Amsterdamu, Benátek, Boloně, Kodaně, Milána, Paříže nebo Říma. Díky termínům proletu je zákazníci mohou využít ke stále populárnějším výletům na adventní trhy do některé z evropských metropolí a spojit je například s předvánočními nákupy nebo až s novoročními výprodeji.

Pro komunikaci speciální předvánoční nabídky na českém trhu využívají ČSA online i offline média a nosiče. S kampaní v podobě bannerů nebo full brandingu se setkají návštěvníci webového portálu iDnes.cz v sekci Zpravodajství i Cestování, nově také na IDOS.cz, dále na Úschovna.cz, ČSFD.cz, ale také v síti Google, která je využívána zejména na zahraničních trzích.

V Praze kampaň doplní velkoformátové outdoorové nosiče na místech s vysokou koncentrací cílové skupiny, jako jsou například nákupní zóny v centru města, obchodní centra, MHD apod. Kampaň podporuje síť LED bigboardů (např. na ulicích 5. května, Bohdalecké, Sokolovské, Strakonické či Dobříšské), LED obrazovek v nákupních centrech Metropole Zličín, Nový Smíchov nebo Palladium, citylightů v centru Prahy spolu s reklamou na autobusech, tramvajích (v podobě polepů) a v metru (v podobě rámečků). Součástí media mixu je i printová podpora v deníku Metro či časopisu Harper’s Bazaar. Kampaň doplňuje image spot na podporu značky promítaný až do konce listopadu před jednotlivými filmy v sítí multikin CineStar. Na českém trhu je kampaň realizována ve spolupráci a v kobrandingu s Letištěm Praha.

Copywriting i kreativní zpracování nové letní kampaně bylo zrealizováno výlučně interně grafiky a marketingovým týmem Českých aerolinií. Společnost na vývoji kreativního konceptu nespolupracovala s žádnou reklamní či komunikační agenturou.

Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.

reklama

autor: Tisková zpráva

migrační pakt

Paní poslankyně mám tento dotaz. Je vůbec možné, aby ministr vnitra Rakušan schválil migrační pakt v Bruselu, aniž by to předtím projednala poslanecká sněmovna. Vy poslanci, které jsme si my občané zvolili, aby vedli a spravovali tuto zem, ku prospěchu nás občanů, kteří si vás platíme, přece nejde o...

Odpověď na tento dotaz zajímá celkem čtenářů:


Tato diskuse je již dostupná pouze pro předplatitele.

Další články z rubriky

ČEZ: 59 procent domácností, které si pořídí fotovoltaiku s baterií, sníží spotřebu minimálně o 20 procent

11:59 ČEZ: 59 procent domácností, které si pořídí fotovoltaiku s baterií, sníží spotřebu minimálně o 20 procent

Číslo týdne