Pobočka na Hlavním nádraží denně odbaví v průměru cca 1 300 zákazníků, což představuje 32 % z počtu klientů odbavených ve všech Infocentrech dohromady a je tak nejvytíženější. DPP předpokládá, že nové Infocentrum Hlavní nádraží 2 převezme část zátěže ze současné pobočky. Lze však také očekávat oslovení nových zákazníků, pro které byla stávající provozovna z cesty. Po otevření nové pobočky tak budou pokryty oba majoritní směry pohybu cestujících (severní směr k tramvajové zastávce a jižní směr k Václavskému náměstí).
„Hlavní nádraží představuje spolu s Letištěm Václava Havla dvě klíčové vstupní brány do Prahy. Chceme všem návštěvníkům poskytnout maximální komfort, aby po výstupu z vlaku či letadla rychle a jednoduše získali potřebné informace a mohli si zakoupit jízdenky na MHD,“ řekl Petr Dolínek, náměstek primátorky pro dopravu, sport a volný čas (ČSSD).
„Otevření dalšího informačního střediska vychází z vysokého zájmu našich klientů o služby, které nabízíme. Chceme lidem zajistit větší komfort odbavení a méně čekání. Infocentrum Hlavní nádraží jsme tak rozšířili o kiosek situovaný v jižní části haly. Odhadujeme, že obě Infocentra by mohla v ideálním stavu cílově obsluhovat cca 1 800 – 2 000 klientů denně,“ říká Miroslav Sedlmajer, vedoucí oddělení Střediska dopravních informací.

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: Tisková zpráva