Obrat se spotřební daní se vyšplhal v roce 2013 téměř na 1,3 miliardy korun. ,,Celkově se nám zvýšily tržby v porovnání s rokem 2012 o 11 procent a obdobný růst očekáváme i letos,“ zdůrazňuje generální ředitel společnost GSD Pavel Kadlec.
Ovšem nejde pouze o příjmy, ale rovněž o investice. Například o padesát milionů korun dané do nové stáčecí linky v prostějovském závodě. Linka je italské výroby, jednotlivé stroje dodali renomovaní výrobci technického zařízení, jakými jsou SACMI, AXTRA a CIMEC. Jedinou českou součástí linky je automatická sanitační CIP stanice, vyrobená opět renomovanou firmou - CFT Morávek. „Linka se postupně spouštěla v Prostějově na podzim a její nejvyšší výkonnostní kapacita je až 12 tisíc kusů půllitrových lahví za směnu,“ dodává P. Kadlec.
Rok 2013 představoval rovněž ve společnosti zvýšení investic do marketingové podpory, a to o 100 procent. Jednalo se o stěžejní podporu značek Stará myslivecká a řady Hanácká. Značka Stará Myslivecká zaplavila v říjnu televizní kanály Prima Group. ,,Kampaň byla cílená nejenom na spotřebitele, kteří Starou Mysliveckou znají, ale chtěli jsme oslovit rovněž mladší zákazníky,“ konstatuje generální ředitel. Granette & Starorežná Distilleries neponechává tedy nic náhodě, a to ani na poli reklamy.
Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: Tisková zpráva