Se svými 72,41 body získala Fio banka opět nejvyšší hodnocení a stala se tak Nejvstřícnější bankou roku 2013. Fio banka tak obhájila titul Nejvstřícnější banka z roku 2011 a 2012. Druhá v pořadí Air Bank obdržela 71,96 bodů. Třetí místo získala UniCredit Bank se svými 68,87 body. Komerční banka pak získala 68,59 bodů a pátá Equa bank 68,15 bodů.
Fio banka zvítězila již potřetí v řadě
Fio banka zaznamenala svůj zlatý hattrick. Po zisku titulu Nejvstřícnější banka roku 2011 a 2012 získává Fio bank i titul Nejvstřícnější banka roku 2013.
V průběhu roku 2013 se Fio banka věnovala neustálému zatraktivňování svého běžného účtu a souvisejících služeb. Banka se tak zaměřila na základní bankovní produkt a udělala dobře. Banka tak výrazně zjednodušila založení svého konta. Klienti mohou založit konto na základě jednostránkového formuláře či prostřednictvím kurýra, navíc si mohou klienti zvolit své číslo bankovního účtu. Zejména v závěru roku banka výrazně zatraktivnila úrokové sazby u svých hypoték, díky čemuž se v tomto segmentu dostala mezi nejlepší banky.
"Fio banka se ve většině průzkumů umísťuje i ve IV. čtvrtletí se svým běžným účtem na prvním nebo druhém místě. První místo v Q Reportu Scott & Rose obhájila banka i pro aktuální IV. čtvrtletí a to se stejnou částkou jako minule - roční náklady standardního klienta jsou 158 Kč. Za celý rok 2013 je Fio banka bankou s nejlepším hodnocením poplatkové politiky a přehlednosti sazebníku", říká organizátor projektu a hodnotitel za bankovnipoplatky.com Patrik Nacher.

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: az