Jsou vybaveny novým přeplňovaným zážehovým motorem a mají jedinečné úpravy exteriéru, interiéru a podvozku. To jsou atributy, které dokáží vykouzlit úsměv na tváři každého vášnivého řidiče a poskytnout mu mimořádný požitek z jízdy.
"Kia vyrábí kvalitní, spolehlivá a praktická auta, která jsou navíc díky týmu šéfdesignera Petera Schreyera také mimořádně atraktivní na pohled. Nyní uvádíme na trh nové, dosud nejsportovněji laděné modely Kia a náš záměr je jasný - nabídnout také pořádnou dávku emocí", říká Vít Pěkný, generální ředitel KIA MOTORS CZECH.
"3dveřový pro_cee'd GT se bude líbit těm, kdo hledají sportovní střih, vysoký výkon a dynamiku. Cee'd GT k tomu přidává navíc ještě vyšší úroveň praktičnosti pro zákazníky, kteří preferují pětidveřovou karoserii", prozrazuje dále Vít Pěkný.
Oba modely GT jsou poháněny novým motorem Kia 1.6 T-GDI s turbodmychadlem typu twin-scroll. V porovnání s nepřeplňovaným motorem se výrazně zvýšil výkon (o 51 % na 150 kW/204 k) i točivý moment (o 61 % na 265 N.m.).
Modely GT mají pohon přední nápravy a jsou standardně vybaveny šestistupňovou mechanickou převodovkou. Dokážou s ní zrychlit z 0 na 100 km/h za 7,7 sekundy a dosáhnout nejvyšší rychlosti 230 km/h.
Pro_cee'd GT a cee'd GT zdobí nová maska chladiče, nové světlomety a modifikované nárazníky. Nové jsou čtyřbodové LED světlomety pro denní svícení akcentující přiměřenou dávku agresivity a úprav doznaly i mlhové světlomety. V zadní partii vozu je patrná dvojitá koncovka výfuku, z boku vůz korunují 18palcová kola z lehké slitiny a pod nimi nápadné červené brzdové třmeny. Obě sportovně laděné verze se budou dodávat v šesti speciálních barvách laku karoserie.
V interiéru jsou použity vysoce kvalitní materiály, oba modely GT jsou vybaveny sportovními sedadly Recaro, hliníkovými pedály a přístrojovým štítem se 7" TFT displejem. Výsledkem je komfortní interiér se sportovní atmosférou. Poprvé si může řidič ve voze značky Kia upravit vzhled přístrojů výběrem ze dvou uspořádání - "analogový" režim ukazuje tradiční rychloměr a provozní informace, zatímco režim "GT" informuje o rychlosti jízdy velkými žlutými číslicemi a tento údaj doplňují ukazatele točivého momentu motoru a plnicího tlaku turbodmychadla.
Hnací ústrojí a podvozek modelů GT byly laděny v Evropě při rozsáhlých jízdních zkouškách. Testovací program zahrnoval 160 000 km nejen na německých dálnicích (při průměrné rychlosti 150 km/h), ale také 480 kol na Nordschleife známého okruhu Nürburgring.

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: Tisková zpráva