Hlavním komunikačním nástrojem klubu je webový portál, který získal zcela nový design. Naprostou novinkou je pak ta část webu, ve které LeasePlan přináší informace a užitečné rady ze světa aut a cestování. Jsou určeny nejen pro členy klubu, ale pro celou motoristickou veřejnost. Lidé se tady dočtou, na co si dát pozor při výletech do zahraničí, jak správně pečovat o vůz, jaká mají práva při silniční kontrole a podobně. Nechybí ani zábava s motoristickou tematikou, třeba aplikace LeasePlan Family Drive, která na cestách potěší hlavně děti.
Členové klubu na webu najdou vždy aktuální přehled výhod, které jim poskytují partneři programu. Jejich portfolio se výrazně rozšířilo. Jde o firmy nejrůznějšího zaměření, tedy zdaleka ne pouze o ty, které jsou svým byznysem spjaty s automobilovým průmyslem. Členové klubu tak v nabídce najdou výhodné ceny sportovních potřeb, zájezdů, oblečení, ale třeba i kulturních zážitků. Seznam slev a výhod je průběžně doplňován a také zpestřován jednorázovými, časově omezenými speciálními slevami. U jednotlivých partnerů se členové klubu budou prokazovat Cestovní kartou Drivers‘ Clubu, kterou obdrží po registraci.
„Drivers´ Club jsme spustili už před několika lety, stále ale nenaplňoval naše představy o tom, jak by měl špičkový bonusový program fungovat. Proto jsme se odhodlali k radikální změně. Výsledkem je bohatší nabídka a širší záběr klubu. Ten už nestojí pouze na slevách od partnerů. Důležitou součástí jsou praktické rady motoristům, které jsou přístupné veřejnosti, tedy nejen široké komunitě uživatelů našich vozů, kterou tvoří téměř 18 tisíc lidí,“ říká marketingový manažer LeasePlanu Tomáš Bursík.
Mezi partnery Drivers´ Clubu jsou Čedok, e.kolo.cz, KFC, Modrý anděl, OREA Hotels, Shell Česká republika, Sphere card, Steilmann a další.
Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: Tisková zpráva