Razantní růst táhl především hlavní kanál TV Barrandov, který dosáhl podílu 5,9 %. Dařilo se i tematickým kanálům KINO Barrandov, Barrandov PLUS a Barrandov MUZIKA: všechny tři překonaly své měsíční rekordy.
„Na úspěšném výsledku měla zásadní vliv především řada zcela nových formátů, které jsme pro diváky připravili na začátek prázdnin. Velmi pozitivní reakci jsme zaznamenali především na novou a rozšířenou podobu zpravodajské relace Naše zprávy,“ říká Jaromír Soukup, předseda představenstva společností Barrandov Televizní Studio a Empresa Media.

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: komerční tisková zpráva