Cyklistika bude i nadále důležitým pilířem sponzoringové strategie společnosti ŠKODA AUTO. Česká automobilka prodlužuje své úspěšné působení v roli oficiálního partnera a dodavatele oficiálního vozu Tour de France o dalších pět let až do roku 2018. Příslušnou dohodu pro období let 2014 až 2018 dnes v Ženevě podepsala ŠKODA AUTO a francouzský promotér A.S.O. (Amaury Sport Organisation).
Součástí sponzoringu jsou vedle ‚Tour de France’, nejslavnějšího cyklistického závodu světa, také závod okolo Španělska (‚La Vuelta’), v níž se automobilka angažuje od roku 2011. Dohoda s A.S.O. navíc zahrnuje osm dalších mezinárodních cyklistických závodů.
„Prodloužením naší spolupráce s Tour de France a dalšími známými klasickými závody potvrzujeme naše těsně sepjetí s cyklistikou,“ říká předseda představenstva společnosti ŠKODA AUTO Prof. Dr. h.c. Winfried Vahland. „ŠKODA jako mezinárodní velkosériová značka plánuje v příštích letech prostřednictvím největší modelové ofenzívy v historii podniku dále růst. Naše posílená spolupráce v oblasti cyklistiky trvale podporuje mezinárodní známost a image značky. Navíc je tento sponzoring výrazem naší téměř 119leté podnikové historie,“ dodává Vahland. Zahájením výroby jízdních kol položili Václav Laurin a Václav Klement roku 1895 základní kámen úspěšné historie současné automobilové značky ŠKODA.

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: Tisková zpráva