Škoda Transportation má nového akcionáře

21.12.2014 10:45 | Zprávy

V pořadí už devátým akcionářem společnosti Škoda Transportation se stal její dlouholetý manažer Michal Kurtinec. Ten už dva roky vede jednu z dceřiných společností skupiny Škoda Transportation, firmu Pars nova. Ve skupině Škoda Transportation na různých pozicích působí od roku 2006.

Škoda Transportation má nového akcionáře
Foto: skoda-auto.cz
Popisek: Škoda - logo

Současnými vlastníky společnosti Škoda Transportation jsou – Tomáš Krsek, Michal Korecký, Marek Čmejla, Jiří Diviš, Jaromír Šilhánek, Josef Bernard, Marek Krsek a Tomáš Ignačák. „Michal Kurtinec působí ve skupině už osm let, během nichž prokázal své manažerské schopnosti při řízení firmy. Věřím, že v budoucnosti bude hrát důležitou roli i v jejím dalším rozvoji. Tím nejaktuálnějším úkolem pro pana Kurtince bude vedení a další rozvoj společnosti Pars nova,“ říká Tomáš Krsek, předseda představenstva společnosti Škoda Transportation.

Škoda Transportation je jedním z mála ryze českých podniků, který je schopen vyvíjet a vyrábět technicky náročné výrobky schopné uspět i v zahraniční konkurenci. Mezi její hlavní výrobky patří především nízkopodlažní tramvaje, elektrické lokomotivy, metro, příměstské vlakové jednotky, trolejbusy, ale i trakční motory či kompletní pohony pro dopravní systémy. Svým zákazníkům nabízí také kompletní opravy a modernizace železničních vozidel, tramvají i trolejbusů. „Škoda Transportation je jednou z mála ryze českých firem, která investuje obrovské částky do vývoje nových produktů, i proto si nesmírně vážím možnosti stát se jejím akcionářem a podílet se i z této pozice na jejím dalším rozvoji,“ říká Michal Kurtinec, generální ředitel Pars nova.

Tento článek je uzamčen

Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PL

Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.

autor: Tisková zpráva

Martin Exner byl položen dotaz

V hybridní a kognitivní válce se musíme bránit a zbrojit stejně jako v té konvenční.

Co tím co jste řekl (viz titulek), přesně myslíte? Jak chcete bojovat proti dezinformacím, hlavně když jste nebyli ani schopni tento pojem přesně definovat? Jak pak chcete bojovat proti něčemu, co není ani definováno? Kde je hranice mezi dezinformací a třeba misinformací nebo tím, co jen není podlož...

Odpověď na tento dotaz zajímá celkem čtenářů:

Tato diskuse je již dostupná pouze pro předplatitele.

Další články z rubriky

Intenzivnější dialog na VŠKK o proměně marketingového vzdělávání v době AI

8:08 Intenzivnější dialog na VŠKK o proměně marketingového vzdělávání v době AI

Svět marketingových komunikací prochází bouřlivým obdobím změn. AI mění pravidla hry.