„Od roku 2007 jsme do Maďarska dodali trolejbusy například pro Debrecín, Szeged a Budapešť, kde jsme se rovněž podíleli na dodávce metra. V současnosti navíc míří poslední z 31 moderních nízkopodlažních tramvají ForCity Classic do Miskolce. Celková hodnota uzavřených kontraktů v této zemi přesahuje pět miliard a navíc zde vidíme další potenciál pro naše produkty. Maďarsko je tak jedním z našich klíčových trhů,“ říká Zdeněk Majer, viceprezident pro obchod společnosti Škoda Transportation.
Projekt nových trolejbusů pro Budapešť je financovaný z fondů Evropské unie. Jedná se o moderní plně nízkopodlažní vozidla s karosérií Solaris. Všechny vozy jsou kompletně klimatizované, navíc vybavené bateriemi pro jízdu nezávislou na trakčním vedení. S tím má Škodovka zkušenosti například ze švédské Landksrony nebo španělského Castellonu. Samozřejmostí je kamerový systém, který zajištuje větší bezpečnost cestujících. Zajímavostí vozidel je mimo jiné i speciální informační systém, který počítá váhy cestujících.

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: Tisková zpráva