Pokračování, v českých poměrech ojedinělé, akce „Hyundai se srovnání nebojí“, ve které mají čeští řidiči poprvé v historii možnost sami porovnat kvalitu vozů Hyundai s jejich přímou konkurencí od Škody Auto, přilákala za necelý měsíc od svého spuštění více než osm stovek zájemců. Ti v rámci speciální roadshow po českých a moravských městech již celkem absolvovali přes devět set zkušebních jízd.
Právě poskytnutí možnosti přímo porovnat nový model i20 s konkurenční Fabií přináší automobilce Hyundai zvýšený zájem potenciálních kupců. „Zájem o zkušební jízdy je veliký. Sledujeme reakce lidí, kteří srovnávají jednotlivá auta, a zatím musíme říci, že odezva je velmi pozitivní a nutno podotknout, že zájem o jízdu í-dvacítkou je zhruba trojnásobný. Lidé sami přiznávají, že byli ovlivněni předsudky z minulých dob, kdy zde na trhu byla v podstatě jediná automobilová značka a teprve při osobní zkušenosti zjišťují, jak vysoký standard oproti konkurenci vlastně Hyundai nabízí,“ vysvětlil Miloš Adámek, mluvčí společnosti Hyundai Motor Czech s tím, že automobilka plánuje v podobných akcích pokračovat, aby tak nabídla užitečné srovnání co možná největšímu počtu zájemců.

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: komerční tisková zpráva