Srovnání zahrnuje tři pětidveřové zážehové modely, které se v základní ceně nijak dramaticky neliší. Hyundai i30 Trikolor 1.4i 100 k stojí 328 890 korun, Ford Focus Trend 1.6i 105 k je za 339 990 korun, Škoda Octavia Active 1.2 TSI 86 k vyjde na 344 900 korun. Rozdíly však začnou narůstat adekvátně s výčtem vybavení, které na rozdíl od Hyundai nejsou u Škody a Fordu součástí základu.
Rozdíl naroste až na sto tisíc korun
Příkladem je šestistupňová převodovka, za níž se u Focusu i Octavie připlácí deset tisíc korun, nebo řidiči stále vyhledávanější tempomat, za který Focus požaduje příplatek 5 tisíc korun, Škoda dokonce 11 tisíc korun. Opatrnější řidiči ocení asistenční systém rozjezdu do svahu, který zabraňuje při rozjíždění pohybu vozu vzad. Hyundai jím své i30 vybavuje bezpříplatkově, u Focusu stojí tři tisíce korun, Octavia chce o tisícovku méně. Škála vybavení, které Hyundai poskytuje na rozdíl od Škody a Fordu v základu, je poměrně dlouhá a korunuje ji pětiletá záruka bez omezení, zatímco u dalších dvou modelů je za příplatek osmi tisíc korun.

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: Tisková zpráva