Tři tisícovky zákazníků využily služeb Ombudsmana ČEZ. Pro 10 % z nich měl dobrou zprávu

25.09.2014 15:14 | Zprávy

Zájem o služby Ombudsmana ČEZ Josefa Sedláka za téměř pět let fungování jeho týmu průběžně roste a celkový počet podnětů zákazníků překročil 3 000. V desetině případů ochránce práv klientů vyhodnotil stížnost jako oprávněnou a vyzval příslušnou společnost Skupiny ČEZ ke zjednání nápravy.

Tři tisícovky zákazníků využily služeb Ombudsmana ČEZ. Pro 10 % z nich měl dobrou zprávu
Foto: ČEZ
Popisek: Logo ČEZ

Ombudsman Skupiny ČEZ, který před pěti lety jako první v energetickém sektoru ČR začal sloužit zákazníkům, obdržel jubilejní 3 000. podnět. Současně v těchto dnech padla také hranice 300 případů, kdy ombudsman stížnosti zákazníka vyhověl. Josef Sedlák a jeho tým znovu prověřují a řeší podněty zákazníků, kteří v minulosti se svou stížností nebo reklamací neuspěli u příslušné společnosti Skupiny ČEZ. Protože hranice 2 tisíc obdržených podnětů padla loni v červnu, znamená to, že od té doby řeší ombudsman v průměru více než dva podněty denně. Zatímco za celý rok 2011 mu přišlo na stůl 518 podnětů, letos byla tato meta zdolána už v průběhu srpna.

V desetině případů Ombudsman ČEZ klientům vyhověl a vyzval příslušnou společnost Skupiny ČEZ ke zjednání nápravy. Jedná se buď o případy, kdy byla chyba na straně společností Skupiny ČEZ, případně ombudsman použil specifický přístup a zohlednil zejména sociální situaci podatele. V některých případech společnostem Skupiny ČEZ doporučil provedení změn v postupech nebo přijetí účinných nápravných opatření.

„Základními principy naší práce jsou nestrannost vůči zákazníkům na jedné straně i vůči společnostem Skupiny ČEZ na druhé straně a důslednost. Znamená to, že šetříme každý případ od začátku, nezávisle na předchozích závěrech šetření společností Skupiny ČEZ z reklamačních řízení či řešení stížností,“ připomíná Josef Sedlák.

Tento článek je uzamčen

Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PL

Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.

autor: Tisková zpráva

Mgr. Vít Rakušan byl položen dotaz

Výjimka z migračního paktu

Zajímalo by mě, jak dlouho bude pro nás platit ta výjimka? Kdo a na základě čeho rozhodne o jejím skončení? A znamená to, že je podmíněna tím, že budeme přijímat uprchlíky z Ukrajiny?

Odpověď na tento dotaz zajímá celkem čtenářů:

Tato diskuse je již dostupná pouze pro předplatitele.

Další články z rubriky

Úřad vlády: IT je pro holky! Druhý ročník projektu oslovil téměř 800 žáků a žákyň po celém Česku

16:08 Úřad vlády: IT je pro holky! Druhý ročník projektu oslovil téměř 800 žáků a žákyň po celém Česku

Projekt IT je pro holky! vstoupil v roce 2025 do druhého ročníku a pokračuje v cíleném úsilí posilov…