Ráno probíhají do 9.45 hodin ukázkové hodiny - rodič v roli učitele, spolupráce s asistentem pedagoga na 1. i 2.stupni, využití metody FIE při vyučování, metoda prof. Hejného metoda při výuce matematiky, využití tabletů a interaktivní tabule při vyučování, metoda CLIL.
Od 10 hodin oficiální zahájení, na které přislíbila účast dětská neuroložka a senátorka Alena Dernerová, a hlavní část konference.
Hlavní část dne s psychiatrem Považanem
Tou je přednáška primáře, psychiatra Michala Považana, absolventa Lékařské fakulty University Komenského v Bratislavě v roce 1999. Specializovanou způsobilost v oboru dětské a dorostové psychiatrie získal v roce 2007. Pro tuto specializaci má také licenci od České lékařské komory. Od roku 2004 je členem Psychiatrické společnosti ČLS JEP. V roce 2005 byl spoluautorem projektu " EUNOMIA" a získal Národní psychiatrickou cenu profesora Vladimíra Vondráčka. Absolvoval výcvik v kognitivně behaviorální terapii.
Psychiatrickou praxi začínal v roce 2001 na Klinice dětské psychiatrie LF UK v Bratislavě. Od roku 2003 působil v Psychiatrické léčebně Bohnicích. V roce 2006 přešel na Dětskou psychiatrickou kliniku 2.LF UK V Praze Motole, kde od roku 2009 pracoval jako vedoucí lékař oddělení. Od července 2010 je primářem dětského oddělení Psychiatrické léčebny Bohnice, kde pracuje doposud. Klinické zkušenosti uplatnil v řadě klinických studií zaměřených na léčbu schizofrenie, afektivních a úzkostných poruch.
Po jeho přednášce bude následovat diskuze k problematice, prohlídka školy, od 13.30 hodin pak občerstvení a ve 14.00 hodin se předpokládá ukončení konference. Kapacita akce je zcela naplněna.
Jediná v Ústeckém kraji
Základní škola profesora Zdeňka Matějčka v Mostě vzdělává žáky se specifickými vývojovými poruchami učení a specifickými poruchami chování, současně integruje žáky s kombinovaným postižením nebo smyslovými vadami. Zřizovatelem jediné školy svého typu v Ústeckém regionu je Ústecký kraj. Mimořádnou pozornost věnovala škola zavedení 2 a inovací informačních a komunikačních technologií a audiovizuální techniky. Proto byla vytvořena vnitřní počítačová síť a pořízeny dvě interaktivní tabule. Škola je metodickým centrem pro žáky se speciálními vzdělávacími potřebami v Ústeckém kraji, působí i nadregionálně. Navíc je zapojena do mezinárodního projektu Erasmus- Mundus (spojení s Pedagogickou fakultou UK Praha – vzdělávání studentů z třetích zemí).
Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: Tisková zpráva