Nový vedoucí marketingu značky ŠKODA

04.08.2014 17:04 | Zprávy

Stefan Büscher (46) převezme od 1. října 2014 vedení marketingu ve společnosti ŠKODA AUTO.

Nový vedoucí marketingu značky ŠKODA
Foto: skoda-auto.cz
Popisek: Škoda - logo

Nový vedoucí marketingu značky ŠKODA vystřídá Thomase Owsianského (47), který je jako výkonný ředitel odpovědný za marketing a prodej značky ŠKODA ve společnosti Shanghai Volkswagen.

Tento článek je uzamčen

Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PL

Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.

autor: Tisková zpráva

Pohotovost

Co uděláte proto, aby pohotovosti byly lidem dostupné? Obrovský problém vidím i v tom, že když na pohotovost jedete, čekáte tam třeba i půl dne. Je to problém u dospělých a podle mě ještě větší u dětí.

Odpověď na tento dotaz zajímá celkem čtenářů:

Tato diskuse je již dostupná pouze pro předplatitele.

Další články z rubriky

České dráhy: Nové sezónní menu v restauračních vozech potěší výraznými chutěmi

7:23 České dráhy: Nové sezónní menu v restauračních vozech potěší výraznými chutěmi

Na paluby restauračních vozů Českých drah vstupuje nové sezónní menu, které potěší milovníky poctivé…