Nový vedoucí marketingu značky ŠKODA

04.08.2014 17:04

Stefan Büscher (46) převezme od 1. října 2014 vedení marketingu ve společnosti ŠKODA AUTO.

Nový vedoucí marketingu značky ŠKODA
Foto: skoda-auto.cz
Popisek: Škoda - logo

Nový vedoucí marketingu značky ŠKODA vystřídá Thomase Owsianského (47), který je jako výkonný ředitel odpovědný za marketing a prodej značky ŠKODA ve společnosti Shanghai Volkswagen.

Pan Büscher má dlouholeté mezinárodní zkušenosti z vedoucích funkcí v oblasti marketingu a prodeje v automobilovém průmyslu. V současné době je ředitelem pro produkt a marketing společnosti Bentley Motors, kde zodpovídá za celosvětové marketingové aktivity značky Bentley. Předtím Stefan Büscher zastával 16 let různé vedoucí funkce v oblasti marketingu a prodeje značky Porsche.

Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.

reklama

autor: Tisková zpráva

Mgr. Jaroslav Bžoch byl položen dotaz

migrační pakt

Nepřijde vám divné, že se o migračním paktu hlasovalo těsně před volbami? A bude tedy ještě po volbách něco změnit nebo je to už hotová věc? Taky by mě zajímalo, nakolik se nás týká, protože Rakušan tvrdí, že tu máme uprchlíky z Ukrajiny, takže nebudeme muset přijímat další ani se nebudeme muset vyp...

Odpověď na tento dotaz zajímá celkem čtenářů:


Tato diskuse je již dostupná pouze pro předplatitele.

Další články z rubriky

Ministerstvo zahraničí: První Národní rozvojový den v Černínském paláci

13:21 Ministerstvo zahraničí: První Národní rozvojový den v Černínském paláci

Ve čtvrtek 25. dubna se na Ministerstvu zahraničních věcí uskuteční historicky první Národní rozvojo…