Bc. Roman Onderka, MBA

  • SOCDEM
ProfileTopCardGraphDescription

Průměrná známka je -0,87. Vyberte Vaši známku.

-3 -2 -1 0 1 2 3 4 5

( -3 je nejhorší známka / +5 je nejlepší známka )

12.01.2011 12:30:20

Město Brno podporuje rozšíření dálnice D1 na šestipruhové uspořádání

Město Brno podporuje rozšíření dálnice D1 na šestipruhové uspořádání

v lokalitě Starý Lískovec – Brno - jih Vyjádření města k dokumentaci pro územní řízení stavby rozšíření dálnice D1

Rada města Brna schválila na své schůzi 12. ledna 2011 vyjádření města Brna týkající se rozšíření dálnice D1 na šestipruhové uspořádání. Stavba je v souladu s Územním plánem města Brna.
Jedná se o rozšíření dálnice D1 ze stávajícího čtyřpruhového na šestipruhové uspořádání v úseku Starý Lískovec – Brno - jih. Předmětný úsek navazuje na stavbu Bosonohy – Starý Lískovec a Brno - jih – Brno - východ a je součástí komplexu staveb rozšíření dálnice D1 v úseku Kývalka – Holubice. Investorem akce je Ředitelství silnic a dálnic (ŘSD).

„Je v celoměstském zájmu, aby dálnice D1 fungovala co nejvíce bezpečně a bezkolizně, což má velký vliv na kvalitu dopravy uvnitř města. Proto rozšíření dálnice podporujeme s tím, že budou dle zákona dodrženy hlukové limity a dálnice vybavena odpovídajícími protihlukovými opatřeními,“ řekl primátor města Brna Roman Onderka.
Součástí rozšíření

Součástí realizace je rovněž přestavba mimoúrovňových křižovatek Brno-centrum a Brno-jih, novostavba mimoúrovňové křižovatky Hněvkovského, která navazuje na výhledové pokračování silnice I/41 – Bratislavská radiála, nové propojení Avion Shopping Parku a přeložky dotčených místních přeložek technické a dopravní infrastruktury podél dálnice D1.

 Související stavby

V řešeném území je stavba koordinována s připravovanými samostatnými dokumentacemi nových stavebních objektů: Podchod Točná ve Starém Lískovci pro zpřístupnění zástavby oddělené dálnicí a Lávka pro pěší a cyklisty propojující ulice Bohunickou a Ořechovskou.

Stavba navazujících komunikací k lávce pro pěší a cyklisty Ořechovská je připravována z pozice statutárního města Brna a umožní bezkolizní prostup pěších a cyklistů územím mimo frekventovanou křižovatku Brno – centrum.

Profily ParlamentníListy.cz jsou kontaktní názorovou platformou mezi politiky, institucemi, politickými stranami a voliči. Názory publikované v této platformě nelze ztotožňovat s postoji vydavatele a redakce ParlamentníListy.cz. Pro zveřejňování příspěvků v této platformě platí Etický kodex vkládání příspěvků a Všeobecné podmínky používání služby ParlamentníListy.cz.
Diskuse obsahuje 0 příspěvků Vstoupit do diskuse Komentovat článek Tisknout
reklama