Požadavky na reklamní formáty na webu ParlamentniListy.cz

 

Kontakt na obchod

obchod[zavináč]parlamentnilisty.cz

 

FORMÁTY A CENÍK KAMPANÍ NA PARLAMENTNILISTY.CZ

Zpravodajský server www.parlamentnilisty.cz je objektivní zpravodajsko-komunikační server zaměřený převážně na politické a společenské dění v České republice.


1.Zpravodajskou část zabezpečuje silný redakční tým ( pracujeme 24 hodin denně 7 dní v týdnu )
2.Unikátní, interaktivní profilovou část svými příspěvky plní registrovaní uživatelé serveru :
    •Volení zastupitelé na všech úrovních řízení
    •Politici mimo zastupitelskou funkci
    •Registrované politické strany
    •Obce
    •Občané
3.Monitoring příspěvků a přebírání zpráv prostřednictvím RSS a XML exportérů
4.Efektivní marketingové zázemí

Sociodemografie návštěvníků:

  muž 70 % / žena 30 %
  věková skupina 35 – 64 let 55 %,     
  SŠ vzdělání s maturitou 40 %, VŠ vzdělání 23 %
  ABC klasifikace  60 % ( z toho klasifikace A 18 % )
  čistý příjem domácnosti nad 30 000 Kč 26 %
  velikost místa bydliště nad 1 000 000 obyvatel 26 %
  velikost místa bydliště 200 000 – 999 999 obyvatel 24 %

 zdroj: NetMonitor

Zpravodajský server ParlamentniListy.cz má nejdelší průměrnou návštěvu mezi zpravodajskými servery
 

ParlamentniListy.cz                             6 m 31 s
Idnes.cz / zprávy                                  5 m 
Lidovky.cz / zpravodajství                  4 m 30 s
Novinky.cz / rubrika zpravodajství    3 m 30 s
Aktualne.cz / zprávy                            3 m 13 s

zdroj: NetMonitor

 

Návštěvnost
graf navstevnosti

            zdroj: Google Analytics

Náhledy reklamních formátů

nahledy reklamních formátů HP a rubrika

nahledy reklamních formátů článek a diskuse

profil a galerie

Ceník

ceník reklamních formátů 2017

Požadavky na reklamní formáty na službě ParlamentniListy.cz
Standardní požadavky na kreativu:

  • Dodržujte nativní formáty.
  • Banner musí být kompatibilní s wmode="transparent" verze.
  • Barva pozadí není definována přes document properties, ale je nutné vytvořit prvek (podle rozměru banneru), kterého barva bude barvou pozadí banneru a zobrazuje se po celou dobu trvání animace v jeho nejnižší vrstvě.
  • V případě, že barva pozadí banneru splývá s pozadím stránky, musí být opatřen rámečkem min. 1px šedé nebo černé barvy.
  • Řídící skript musí být napsán tak, aby vyhovoval standardům SPIR a mohl být vložen kamkoliv do stránky (v sekci body), v jednom místě, a přesto byl plně funkční.
  • Není-li skript plně funkční ve všech prohlížečích, musí být upraven tak, aby v ostatních prohlížečích negeneroval chybu skriptu, nerušil zobrazení stránky apod.
  • Z tagu body nelze funkci inicializovat - inicializace tedy musí být provedena přímo z kódu skriptu vloženého ve stránce.
  • Obsahuje-li reklama zvukový soubor, může být max. délka zvukového záznamu 10 vteřin a může zaznít jenom 1x v odezvu na akci uživatele (např. najetí myši). V žádném případě nesmí být zvukový soubor spouštěn svévolně.
  • Jde-li o reklamu omezenou pomocí cookies, je třeba, aby řídící skript nejdříve otestoval, jestli je v konkrétním případě v prohlížeči uživatele ukládání cookie povoleno.
  • V případě, že tomu tak není, nesmí se reklama v takovém prohlížeči zobrazit.
  • Vkládání dalších AdManagement skriptů je nepřípustné. Nepřijímáme reklamní kódy DoubleClick.
  • Veškeré podklady pro kampaň musejí být dodány nejméně 5 dní před spuštěním kampaně.
  • Provozovatel si vyhrazuje právo odmítnout, nespustit či bez náhrady přerušit, takovou reklamní kampaň, jejíž kreativa:

 

Dokumenty SPIR:

 

Tento článek je staršího data a je dostupný pouze pro předplatitele. Předplatné můžete vyzkoušet zdarma, nebo zakoupit, zde:

Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.

reklama

autor: Redakce

To je ta vaše podpora firmám?

Vybírat od nich za poplatky pro veřejnoprávní média? Myslíte, že lidé chodí do práce poslouchat rádio nebo se dívat na tv?

Odpověď na tento dotaz zajímá celkem čtenářů: