Ing. Adam Rykala

  • SOCDEM
  • Ostrava-Jih
  • radní městské části
ProfileTopCardGraphDescription

Průměrná známka je 0,45. Vyberte Vaši známku.

-3 -2 -1 0 1 2 3 4 5

( -3 je nejhorší známka / +5 je nejlepší známka )

Dotaz

21.01.2016 18:16:46 - Milová

vzdělávání - inkluze

Jaký prospěch má dítě co se týče inkluze,když na probírané učivo a tempo nestačí a z toho důvodu má vedle sebe asistenta a učí se podle indiv.plánu třeba polovinu a něco vůbec ?Sice sedí v běžné třídě ale vidí co zvládnou druhé děti a ono ne,neni to spíš deprimující ?Je to jako kdyby jste do sportovní třídy zařadil dítě,které neudělá ani kotrmelec, no možná s asistentem ano.

Zajímá Vás také odpověď na tento dotaz? Podpořte dotaz tlačítkem níže a my Vám odpověď zašleme na e-mail. Nicky uživatelů, které zajímá odpověď budou zobrazeny níže.

Prozatím dotaz nikdo nepodpořil. Buďte první! .)

Odpověď

02.02.2016 22:00:42 - Ing. Adam Rykala
Vážená paní Mílová,

dítě bude do standardní třídy zařazeno pouze za předpokladu, že školní poradenské zařízení vyhodnotí, že jeho studijní předpoklady dostatečné k tomu, aby dokázalo zvládat učení za pomocí tzv. podpůrných opatření. Mezi tato opatření patří i podpora asistenta pedagoga, který pomáhá dítěti v učení. Stejně jako předpoklady k úspěšnému zvládání studijních povinností se budou posuzovat také osobnostní faktory, které mohou ovlivnit přístup dítěte k učení. Inkluze dětem pomáhá v tom, že jsou zařazeny do normálního kolektivu, učí se v něm existovat a připravují se tak na svůj budoucí život

S pozdravem, Adam Rykala.