Marketér Marek Prchal ve svém příspěvku začal kritikou hlavního argumentu vládní koalice vztahujícího se k nadcházejícím volbám do Poslanecké sněmovny. „Pokud koalice využívá jako hlavní argument katastrofický scénář, co vše se může stát po volbách, měl by se najít někdo, kdo by to hodil do čísel a nadraftoval pravděpodobnosti, že se tak stane. Např. referendum o setrvání ve strukturách EU a NATO ad. – podle mne pravděpodobnost 0 % – a tím stanovil váhu těchto argumentů,“ uvedl.
Vládní koalice podle jeho slov spoléhá na příliš jednoduché a emocionální kampaně, které se snaží vyvolat spíš strach než přinést racionální argumenty. „Třeba ten o zlé opozici je dost slabý a spíš emoční,“ pokračoval Prchal.
Ve svém komentáři připomněl, co odlišuje profesionálního šéfa kampaně od pouhého dodavatele frází. Zopakoval, že důležité jsou výsledky a konkrétní čísla, ne obecné apely. „Dobrého šéfa kampaně nezajímá účast ani ‚hlasy pro demokratické strany‘ ani ‚všeobecné dobro‘, ale výhradně jím dodané číslo počtu hlasů straně jeho. To je jeho úkol a ten jedině může ovlivnit a měl by ho reportovat. Pokud místo toho dodává kecy, tak to není jeho chyba, ale vina klienta,“ zdůraznil.

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: Natálie Brožovská