Jablonec nad Nisou: Úřední hodiny jsou v maximálním rozsahu, ale je třeba se objednat

15.02.2021 14:32

S ohledem na aktuální usnesení Vlády ČR č. 128 ze 14. února 2021, po diskusi ve stálé pracovní skupině krizového štábu a po projednání s primátorem města se provoz Magistrátu města Jablonec nad Nisou zachovává v dosavadním režimu.

Jablonec nad Nisou: Úřední hodiny jsou v maximálním rozsahu, ale je třeba se objednat
Foto: VolbyJablonec.cz
Popisek: Silueta Jablonce nad Nisou

Úřední dny a hodiny jsou stanoveny v původním rozsahu jako před pandemií – tedy na radnici pondělí a středa 8-11.30 a 12.30-17, v budově v ulici Komenského, kde se vyřizují správní agendy, jako občanské a řidičské průkazy, pasy apod. jsou úřední hodiny od pondělí do pátku, přičemž v pondělí a středu jsou od 8 do 17, úterý, čtvrtek a pátek od 8 do 14 hodin vždy s hodinovou polední pauzou od 11.30 hodin. Platí však, že se odbavují pouze objednaní klienti. Výjimkou v objednávání je pracoviště, kde se řeší agenda odpadů – objednávání popelnic či četnost svozu apod. To se nachází z boku radnice proti budově pojišťovny a otevřené je v pondělí a středu od 8 do 17 hodin s hodinovou polední pauzou od 11.30 hodin.

„Cílem tohoto opatření je minimalizovat kontakty v úředních prostorách, zamezit shlukování v čekárnách atd. Naší snahou ovšem je, aby v případě volné kapacity pracoviště byli odbaveni i ti klienti, kteří přijdou bez objednání, případně jim byl stanoven konkrétní termín odbavení,“ říká jablonecký primátor Jiří Čeřovský.

Do obou budov magistrátu je možný vstup i nadále pouze přes vstupní pracoviště, kterým je na radnici informační středisko, v Komenského ulici pokladna a informace. „Osoby, které nevyřizují pracovní záležitosti, do budov vpouštěny nejsou,“ doplňuje tajemník magistrátu Marek Řeháček. Podle jeho slov i nadále platí, že také samotní zaměstnanci úřadu omezují vzájemné kontakty. „Je třeba přiměřeně minimalizovat veškeré interní porady, které je možné konat například online. Do režimu online jsou převedená také jednání komisí, výborů či pracovních skupin, jednání rady a zastupitelstva jsou zachovaná, avšak částečně také probíhají distančně,“ připomíná tajemník s tím, že správnou volbou bylo dobrovolné testování na Covid-19. „Tímto způsobem se daří zachytit případný pozitivní výskyt a zachovat tak služby úřadu v plném rozsahu,“ uzavírá Marek Řeháček s tím, že výsledky posledního testování ve středu 10. února byly všechny negativní.

Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.

reklama

autor: PV

PhDr. Olga Richterová byl položen dotaz

Porodnost

Dobrý den, píšete, co chcete dělat pro zvýšení porodnosti, ale nezapomínáte, že jste už více jak dva roky ve vládě? Co jste zatím pro rodiny udělali? Vždyť i to navýšení rodičovské je nedostatečné a navíc diskriminující. A co je vlastně podle vás hlavní příčinou klesající porodnosti? Koukám, že neod...

Odpověď na tento dotaz zajímá celkem čtenářů:


Tato diskuse je již dostupná pouze pro předplatitele.

Další články z rubriky

Olomouc: Místní diskutovali o podobě páteřní ulice v Droždíně

20:27 Olomouc: Místní diskutovali o podobě páteřní ulice v Droždíně

Zpomalení dopravy a větší bezpečnost. To jsou v kostce hlavní záměry přestavby páteřní ulice v Drožd…