trestní odpovědnost politiků
Pane poslanče, já bych měl na vás také dotaz k dopravě, byť jen z poloviny, snad mi i tak odpovíte. ÚS zrušil tento týde...

Pane poslanče, já bych měl na vás také dotaz k dopravě, byť jen z poloviny, snad mi i tak odpovíte. ÚS zrušil tento týde...
Přiznávám upřímně, že tento nápad se mi docela líbí. Chápu, že nepomůže úplně všem lidem, ale to se povede málokdy. Věřím však, že spoustu lidí by to ke koupi novějšího vozu motivovalo a v součtu (za celou republiku) bychom dosáhli pozitivního efektu. Jsou tam však velká rizika – každá umělá podpora, dotace apod. pokřivuje trh a také
Dobrý den. Omlouvám se za hodně opožděnou odpověď. Dopravou se skutečně intenzivně zabývám, ale času je stále málo. K vašim otázkám: 1) jsem rozhodně velkým zastáncem zpřísnění. Mladí řidiči jsou nerozumní, mají pocit, že za silným motorem vládnou světu a následky jsou strašlivé. Takže jednoznačně ano – jsem pro řidičák na zkoušku. MD aktu
Mrzí mě, že jsem vás popudil k tak trochu emotivní reakci. Určitě jsem to nemyslel ideologicky a určitě nejsem odpůrcem všeho ruského. Ba naopak – mám rád hudbu Čajkovského nebo Rachmaninova, přečetl jsem pár věcí od Puškina, vysekávám poklonu transsibiřské magistrále nebo ruským úspěchům v kosmu. Možná tedy odpovím jinak. Právě kvůli
Dobrý den. Je to hodně citlivé téma. Rozhodně nejsem zastáncem amerického imperiálního přístupu a nejsem ani zarputilým bojovníkem proti Rusku. Spíše se snažím dívat na věc pragmaticky, z hlediska naší energetické nezávislosti. Plyn a ropu máme z Ruska – právě proto bychom elektrickou energii měli vázat spíše na západ. Jestli to bude
Dobrý den. Já osobně jsem v této věci liberální. Vyznávám zásadu, ať se každý rozhodne svobodně, pokud to nemezuje jiného. Pokud chtějí mít obchody otevřeno, ať otevřou. Spíše bych se snažil působit pozitivně na lidi – ať nechodí do obchodů, ale jedou raději na výlet, do přírody nebo za kulturou. Regulaci bych v tomto případě nechal n
Stáčení tachometrů lze už dnes podle práva považovat za trestný čin (pokud dojde ke škodě vyšší než 5000 ,- Kč). Bohužel lidé se nebrání, jsou neopatrní a bojí se podvodníka žalovat. Zákon bych tedy neměnil, spíš bych tlačil na jeho důsledné uplatňování. A – ano. Pokud padne několik exemplárních trestů, na trh by to mohlo zapůsobit.
Dobrý den. Nastolil jste několik souvisejících témat, vezmu to postupně. Veškeré moje úvahy a názory směřují ke zvýšení bezpečnosti na silnicích. Mrzí mě každá zpráva o vážné nehodě a ztracených lidských životech. Proto jsem já osobně pro nulovou toleranci k alkoholu. Nikdo si nesmí říkat, že mu „to projde“, že pil jen jedno pivo. Prostě n
Jak se stavíte k návrhu ministra Mládka na zavedení silniční daně pro fyzické osoby, odvislé od stáří auta? Dotace na no...
Zajímáte se o resort dopravy a budu rád, když se vyjádříte k mým dotazům. Zajímalo by mě, zda byste byl zastáncem, aby b...
Jaký postih by byl podle vás adekvátní za stáčení tachometrů? A podpoříte vůbec případný zákon? A druhá strana, myslíte ...
Co si myslíte o zákazu prodeje v obchodech o státní svátky? A můžete svou odpověď odůvodnit? Děkuji Bady
Pane poslanče, nevnímejte můj dotaz, jako popichování nebo provokování, ale nemyslíte si, že bychom v diplomacii měli mě...
Vaše prohlášení k dostavbě Temelína, uvedené v PL: „Naprosto s oběma ministry (Dienstbier a Stropnický) souhlasím. Jsme ...
Nejste první, koho se ptám, pan Huml mi již i odpověděl, od ministra se odpovědi asi nedočkám, ale i vy jste byl jeden z...
Dobrý den. Proč si myslíte, že je Listina základních práv a svobod „paskvil“? Té otázce nerozumím. Zkuste mi to, prosím, více vysvětlit.
Pane Rybáku, moc mě mrzí, že máte tento názor. Na základě čeho tak soudíte? Na stránkách mám zveřejněný email a poctivě i mobilní telefon (jako jeden z mála), na dotazy a kontakty odpovídám a během poslaneckých pondělků se po půl hodinách scházím se všemi, kteří mají zájem. Od konce listopadu pracuji jako Předseda Volební komise Sněmovny,
Již jsem odpovídal v jedné z předchozích otázek. Post ministra jsem neodmítl – finální nominace pana kolegy Prachaře vzešla z vedení Hnutí ANO po naší vzájemné dohodě a v souhře. Byl jsem jedním z více kandidátů, můžeme říci i finalistů. A proč poslanec za ANO? Politika mne lákala delší dobu a tato nabídka přišla
Dobrý den pane Ešnere. Přiznávám upřímně, že o tomto konkrétním omezení dopravní obslužnosti nevím. Mám informace o tom, že kraj přestal důvěřovat společnosti Oredo a že si plánování dopravy zajišťuje sám. Svými silami. Vše je v kompetenci náměstka Jaroslava Duška – ptejte se přímo jeho. Pokud vám nedá dostatečnou
Je to o vzájemné komunikaci a důvěře. To, že někteří poslanci do Hnutí nevstoupili, ještě nic neznamená. Jde o to, že jsou členy klubu, že se společně radí a diskutují o tématech. Na našem poslaneckém klubu panuje vynikající atmosféra, všichni si tykáme a fungujeme jako jeden tým. Velkou zásluhu na tom má náš poslanecký předseda Jaroslav