Mgr. Ing. Milan Chaloupecký

kandidát do Senátu, kandidát do Pardubického kraje
  • SPD
  • Pardubice
  • zastupitel města
ProfileTopCardGraphDescription

Průměrná známka je -1,37. Vyberte Vaši známku.

-3 -2 -1 0 1 2 3 4 5

( -3 je nejhorší známka / +5 je nejlepší známka )

Dotaz

11.09.2024 17:18:02 - Nedbyš

Schvalování evropské legislativy

Dobrý den, jsem z okresu Chrudim a zajímalo by mě, jak budete (v případě Vašeho svolení) reagovat jako senátor na legislativu, která se na nás hrne z Bruselu a týká se Green Dealu, genderismu, multikulturalismu apod. Domnívám se, že senát je jistou možností, jak zabránit největším škodám na našem právu.

Zajímá Vás také odpověď na tento dotaz? Podpořte dotaz tlačítkem níže a my Vám odpověď zašleme na e-mail. Nicky uživatelů, které zajímá odpověď budou zobrazeny níže.

Prozatím dotaz nikdo nepodpořil. Buďte první! .)

Odpověď

17.09.2024 20:45:32 - Mgr. Ing. Milan Chaloupecký
Dobrý večer, děkuji za Váš dotaz. Je naší povinností stavět se kriticky k legislativě z Bruselu a podrobovat ji pečlivému a přísnému posouzení. Senát, jako jedna ze dvou komor českého parlamentu má pravomoc vyjadřovat se k návrhům legislativních aktů a dalších dokumentů EU. Senát má také právo podat žalobu ve věci porušení zásady subsidiarity aktem EU. Jako senátor bych se stavěl za odmítnutí Green Dealu, genderismu, multikulturalismu a dalším výmyslům, kterými chce EU zásadně oslabit naši národní svébytnost, nebo rovnou zničit celou naši vyspělou civilizaci. Logika zdravého rozumu velí odmítat všechny ničivé snahy EU a to i za cenu případných restrikcí ze strany EU. Je potřeba spojovat názorové proudy podobně smýšlejících zemí, jakými jsou např. Česká republika, Slovensko, Maďarsko, Polsko (země V4), a příp. dalších zemí a společně postupovat v boji proti jakýmkoliv ničivým nařízením EU.
Pevně však věřím, že k restrikcím nakonec nedojde, pokud budeme schopni účinně argumentovat, proč konkrétní nařízení EU nebudeme implementovat do našeho právního řádu. Jako příklad uvádím např. nařízení EU o rušení výroby automobilů se spalovacími motory a jejich nahrazování elektroauty. EU hájí toto nařízení snahou o zlepšení životního prostředí, díky omezení exhalací vznikajících při provozu spalovacích motorů a snížení uhlíkové stopy. Pokud pominu fakt, že díky tomuto nařízení bychom sebrali možnost flexibilní dopravy středním a nižším příjmovým skupinám obyvatel, protože elektroauta mají prostě příliš velkou pořizovací cenu, tak omezení exhalací a nižší uhlíkovou stopu umíme v současné době řešit i s klasickými spalovacími motory. Toto řešení se nazývá syntetická paliva. Syntetická paliva (benzin nebo diesel) vznikají chemickou reakcí (elektrolýza vody na kyslík a vodík a následné sloučení vodíku s CO2. Při spalování jsou syntetická paliva bez síry, aromatických uhlovodíků a jsou uhlíkově neutrální (nerozumím tomu, že toto jednoduché a levné řešení není dnes a denně skloňováno, namísto nesmyslných elektroaut).    
Více informací o syntetických palivech najdete na webových stránkách Česká asociace petrolejářského průmyslu a obchodu (https://www.cappo.cz/pohonne-hmoty-a-energie-pro-mobilitu/synteticka-paliva)