Adriana Krnáčová, M.A., MBA

  • ANO 2011
ProfileTopCardGraphDescription

Průměrná známka je -1,4. Vyberte Vaši známku.

-3 -2 -1 0 1 2 3 4 5

( -3 je nejhorší známka / +5 je nejlepší známka )

18.07.2017 22:50:00

Zapojení soukromého sektoru při stavbě metra D se vysloveně nabízí

Zapojení soukromého sektoru při stavbě metra D se vysloveně nabízí

Rada hl. m. Prahy dnes schválila záměr Dopravního podniku hl. m. Prahy (DPP) připravit zadávací podmínky pro výběr strategického partnera do společného podniku, spoluzakládaného DPP.

 Rada hl. m. Prahy dnes schválila záměr Dopravního podniku hl. m. Prahy (DPP) připravit zadávací podmínky pro výběr strategického partnera do společného podniku spoluzakládaného DPP za účelem maximalizace využití potenciálu rozvoje navazujícího území na stanice metra I. D v Praze.

Hlavním účelem společného podniku je podpora urbanistického rozvoje území v okolí stanic trasy metra I. D – 1. etapa, rozvoj developerského potenciálu pozemků nacházejících se na tomto území a v neposlední řadě realizace odpovídajícího ekonomického profitu z nakládání s těmito pozemky a navazujícími dalšími nemovitostmi.

„Zapojení soukromého sektoru se vysloveně nabízí, protože finanční zátěž jednak neponese město samotné, ale zároveň získáme partnera se zkušenostmi, který navíc bude moci v některých případech postupovat mnohem rychleji než město,“ řekla Adriana Krnáčová, primátorka hl. m. Prahy.

„Z mého pohledu coby radního pro dopravu je klíčové udělat vše proto, aby byla trasa metra D co nejdříve v provozu. Vyhodnotili jsme, že nalezení strategického partnera je jedním z kroků, který vše uspíší,“ uvedl Petr Dolínek, předseda dozorčí rady DPP a náměstek primátorky pro dopravu, sport a volný čas.

Zájmovou částí nové trasy metra I. D je provozní úsek mezi stanicemi Pankrác – Depo Písnice, jehož součástí jsou konkrétně tyto stanice: Pankrác, Olbrachtova, Nádraží Krč, Nemocnice Krč, Nové Dvory, Libuš, Písnice, Depo Písnice. Délka trasy I. D – 1. etapa je 7,9 km.

„Za představenstvo DPP vítáme iniciativu hl. m. Prahy vytvořit synergii mezi výstavbou trasy metra I. D a rozvojem území kolem nových stanic. Tato synergie jistě přispěje k dodržení časového harmonogramu výstavby nové trasy,“ uvedl Martin Gillar, předseda představenstva a generální ředitel DPP.

„Mým cílem je začít se stavbou metra D podle harmonogramu, který jsme si stanovili, to znamená už v roce 2019, a zapojení soukromého sektoru by řadu věcí urychlilo,“ dodala primátorka Adriana Krnáčová.

Cílem předmětné soutěže je transparentní výběr partnera pro rozvoj strategických území v rámci uvedeného projektu, za podmínek, které budou kompletně zveřejněny na webových stránkách ZDE.

Podrobnější informace k trase metra I. D jsou k dispozici na webových stránkách ZDE


Profily ParlamentníListy.cz jsou kontaktní názorovou platformou mezi politiky, institucemi, politickými stranami a voliči. Názory publikované v této platformě nelze ztotožňovat s postoji vydavatele a redakce ParlamentníListy.cz. Pro zveřejňování příspěvků v této platformě platí Etický kodex vkládání příspěvků a Všeobecné podmínky používání služby ParlamentníListy.cz.
Diskuse obsahuje 0 příspěvků Vstoupit do diskuse Komentovat článek Tisknout
reklama