Mgr. Kateřina Valachová, Ph.D.

  • SOCDEM
ProfileTopCardGraphDescription

Průměrná známka je -1,21. Vyberte Vaši známku.

-3 -2 -1 0 1 2 3 4 5

( -3 je nejhorší známka / +5 je nejlepší známka )

Dotaz

11.01.2017 11:17:22 - Chen Wu

90% humanitních/sociálních oborů v Číně zrušili a nahradili je technickými obory dle potřeb čínského trhu

Vážená paní Valachová,
dostáváte instrukce z EU, jak má vypadat české školství a nebo hájíte suverenitu, že potřeby školství přizpůsobujete českému trhu? Jsem studentem ČVUT, jsem z Číny a žiji zde přes 15 let, po studiu chci spolupracovat mezi ČR a Čínou. A ptám se, proč nepřizpůsobujete školství českým potřebám v tržní ekonomice?
V Číně je nastaven program školství, dle potřeb podnikatelů a trhu, chybí technici, zvyšují se technické obory, které vytvářejí hodnotu - výrobu. Co produkují sociální a humanitní obory? Jsou to lidé, kteří vysávají státní peníze - byrokrati, co znepříjemňují život českým podnikatelům. Mám zde přátelé, co zde podnikají a mohu říci, že jsou znechuceni, co Vaši studenti humanitních a sociálních oborů vymyslí za nesmysli.
Četl jsem, že máte nějakou agendu zvýšit vzdělanost národa, ale proč? NA co jsou vám VŠ studenti, když Vám chybí řemeslníci? Jak pomůžou VŠ studující humanitní a sociální obory průmyslu - potřebám státu - zisku?

Zajímá Vás také odpověď na tento dotaz? Podpořte dotaz tlačítkem níže a my Vám odpověď zašleme na e-mail. Nicky uživatelů, které zajímá odpověď budou zobrazeny níže.

Prozatím dotaz nikdo nepodpořil. Buďte první! .)

Odpověď

Tento dotaz čeká na zodpovězení.