„Ve všech zmíněných zemích utráceli Češi nejvíce za ubytování, dopravu a nákupy, ale registrujeme určité odlišnosti nákupů v jednotlivých státech. Např. v Austrálii zaznamenáváme více útrat než jinde za pronájem automobilů, v Thajsku za krejčovské služby a v Turecku naši klienti více platí za šperky a dětské oblečení,“ říká Peter Demjanovič, ředitel útvaru Karty ČSOB. „Bezhotovostní platby jsou užitečnou službou, ale při cestách do zahraničí bychom – zvlášť v méně rozvinutých zemích – neměli zapomínat ani na hotovost pro případ, že vám maloobchodníci či taxikáři použití karty neumožní,“ dodává Peter Demjanovič.
Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.



