Předvolební kampaně často připomínají marketingovou kampaň, snažící se prodat prací prášek. Magazín Lidových novin Pátek se tedy rozhodl přirovnat naše politické špičky ke značkám produktů.
"Lidl i Jiří Paroubek jsou silné, sebevědomé značky, které mají dobrou spontánní znalost přesně plní to, co od nich zákazníci očekávají. Svého postavení si jsou oba dobře vědomi, takže se nebojí jít na hranu, což čas od času skončí problémy. Ty si však nepřipouštějí, protože parní válec vše zvládne a čas vše odnese. Důležitý je profit tady a teď," řekl marketingový expert Daniel Köppl.

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: mab