Paroubek jako Lidl, Nečas jako Kofola

16.04.2010 10:25 | Zprávy

K jaké značce byste přirovnali naše politiky? Odpověď našel marketingový specialista Daniel Köppl. Paroubek je prý jasný Lidl, Nečas Kofola.

Paroubek jako Lidl, Nečas jako Kofola

Předvolební kampaně často připomínají marketingovou kampaň, snažící se prodat prací prášek. Magazín Lidových novin Pátek se tedy rozhodl přirovnat naše politické špičky ke značkám produktů.

"Lidl i Jiří Paroubek jsou silné, sebevědomé značky, které mají dobrou spontánní znalost přesně plní to, co od nich zákazníci očekávají. Svého postavení si jsou oba dobře vědomi, takže se nebojí jít na hranu, což čas od času skončí problémy. Ty si však nepřipouštějí, protože parní válec vše zvládne a čas vše odnese. Důležitý je profit tady a teď," řekl marketingový expert Daniel Köppl.

Tento článek je uzamčen

Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PL

Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.

autor: mab

Evropská komise

Podle vás se chce Evropská komise zavděčit všem. Na to jste přišla jak? Nemyslíte, že realita je úplně opačná a rozhodování Evropské komise štve čím dál víc lidí, politiků i států? Jak je vůbec možné, že má takový vliv na rozhodování, když jsou to vlastně lidmi nevolení politici?

Odpověď na tento dotaz zajímá celkem čtenářů:

Tato diskuse je již dostupná pouze pro předplatitele.

Další články z rubriky

AOPK ČR: Koordinované mapování přineslo přes 25 tisíc záznamů o invazních druzích

7:33 AOPK ČR: Koordinované mapování přineslo přes 25 tisíc záznamů o invazních druzích

Loňským rokem odstartoval projekt, jehož cílem je systematicky mapovat výskyt nepůvodních a invazníc…