Robert Troška: Profesor Halík, profesor Sokol, propagátoři lidskoprávního extrémismu

30.12.2015 13:58 | Zprávy

Celá řada z nás si určitě položila a pokládá otázku, jak je možné, že z úst těchto dvou známých osobností zaznívají extrémní názory ignorující bezpečnostní rizika spojená s vývojem migrační krize?

Robert Troška: Profesor Halík, profesor Sokol, propagátoři lidskoprávního extrémismu
Foto: halik.cz
Popisek: Filozof a katolický kněz Tomáš Halík

Z postojů Halíka a Sokola k migrační krizi jsem šokován

Pro ty z nás, kteří přečetli některé z Halíkových knih nebo knih profesora Sokola, kde projevili rozhled, vnímavost a svěžího ducha (i když ne se vším musel člověk souhlasit), je jejich postoj k migraci velkým šokem.

Oba jedince spojuje kandidatura na prezidenta republiky, u jednoho z nich neúspěšná v minulosti, u druhého z nich (profesora Halíka) potenciálně možná v budoucnosti (hlavně v roce 2014 hojně opakované téma).

Zatímco profesor Halík se „zviditelnil“ veřejně prezentovaným odporem proti přijímáníjen křesťanských uprchlíků již v létě 2015 a následně v září svým desaterem argumentů obhajující islám, pan profesor Sokol zase svým vánočním rozhovorem na Idnes, kde značně agresivním způsobem zaútočil na odpůrce muslimských migrantů argumentem o „volských kůžích“ označující odpůrce migrace „za lidi, kteří si jsou nejistí a proto se cítí pořád ohrožení, všeho a všech se bojí.“ Naprosto úžasné prokreslení a psychologická analýza odpůrců migrace, z pana profesora nám vyrůstá  nový Freud z české kotliny. “A má pravdu, já se například bojím i své tchyně!“

Proč oba pánové přehlížejí jasná bezpečnostní rizika?

Nejen že oba intelektuálové arogantním způsobem přehlíží jasná bezpečnostní rizika plynoucí z přijímání muslimské populace, ale záměrně demagogicky směšují imigraci bezbranných lidí z Ukrajiny či některých asijských nemuslimských zemí s  invazí jedinců z převážně muslimských zemí Blízkého východu se značně odlišnou kulturou a chápáním hodnot.

Oba dva sice hovoří o toleranci, solidaritě a pomoci, ale běda tomu, kdo nechce vzít pomyslné mávátko a jít s nadšením a úsměvem na rtech vítat migranty jako na 1.máje za socialismu. Okamžitě je označen za omezeného netolerantního xenofoba, který správně nechápe to obohacující multikulturní soužití s muslimskou populací, které po celé Evropě vytváří jen obrovské neřešitelné problémy spojené s násilím a vznikem paralelních společenských struktur.

Tento článek je uzamčen

Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PL

Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.

reklama

autor: PV

Ing. Kateřina Konečná byl položen dotaz

Lidé mají právo žít offline

Souhlasím s tím, co píšete a je dobře, že máte podporu offline v programu, ale digitalizace je v mnohém také dobrá a tento stát je pořád pozadu. Být online máte v programu taky? A jak se třeba díváte na možnost volit online?

Odpověď na tento dotaz zajímá celkem čtenářů:
Tato diskuse je již dostupná pouze pro předplatitele.

Další články z rubriky

Zdeněk Jemelík: Zločinci pod záštitou státu 5

15:57 Zdeněk Jemelík: Zločinci pod záštitou státu 5

Stále se nedokážu odpoutat od přemýšlení o surovém zacházení s bratry Lebánkovými v Jesenici.