„Nové velkokapacitní vozy ze Škody Electric pomohou omladit vozový park moravské metropole. Do Brna jsme naposledy dodávali trolejbusy v letech 2007 až 2009, tehdy se jednalo také o nízkopodlažní kloubové trolejbusy. Odlišný byl ovšem typ vozidel, jednalo se o vozy Škoda 25 Tr,“ říká Karel Majer, ředitel divize Trolejbusy Škody Electric.
Trolejbus 31 Tr je plně nízkopodlažní a komfortní, což mimo jiné zajišťuje širší ulička mezi sedadly, výkonný systém vytápění a přehledný informační systém. Snazší nástup a výstup pasažérů je usnadněn pomocí tzv. kneelingu, kdy se trolejbus nakloní až k hraně chodníku.

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: Tisková zpráva